Min kosta 28krÅ, den jeg har smaker kokt vann med litt bladsmak og er gul-grønn i fargen. Men den kosta 100kr, så jeg skal drikke den opp!
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min kosta 28krÅ, den jeg har smaker kokt vann med litt bladsmak og er gul-grønn i fargen. Men den kosta 100kr, så jeg skal drikke den opp!
Om det ikke funker er det jammen meg bra det smaker godt og koster 28kr.Den fra kloster er rene bringebærblader, og blir svakt gulgrønn og smaker nokså lite. Dersom teen blir rød og smaker bringebær, har de tilsatt noe mer.. Det smaker jo godt, men når de eventuelle virkestoffene er i bladene og ikke i bæra, vil jo virkningsgraden heller gå ned enn opp.. Men, hvis det får en til å drikke mer av den, så er jo det bra..
Manglende bringebærsmak er altså ikke noe dårlig tegn, det bare gir en litt kjedeligere te.. Jeg har i litt ingefærrot eller sitron eller noe. Teen er dårlig dokumentert, men jeg tenker som så at te drikker jeg jo uansett, så hvorfor ikke en te som KANSKJE har en positiv virkning?![]()
Den fra kloster er rene bringebærblader, og blir svakt gulgrønn og smaker nokså lite. Dersom teen blir rød og smaker bringebær, har de tilsatt noe mer.. Det smaker jo godt, men når de eventuelle virkestoffene er i bladene og ikke i bæra, vil jo virkningsgraden heller gå ned enn opp.. Men, hvis det får en til å drikke mer av den, så er jo det bra..
Når/om du skal kjøpe ny kan denne anbefales http://www.arnika.no/Produkter/Clip...lad)_okologisk_te_20_poser_Te_vnr_N32033.aspxÅ, den jeg har smaker kokt vann med litt bladsmak og er gul-grønn i fargen. Men den kosta 100kr, så jeg skal drikke den opp!
100%. Sikkert derfor den ikke smaker noen ting.Hvor mye inneholder Kloster sin?
Sent from my iPhone using BV Forum
Om det ikke funker er det jammen meg bra det smaker godt og koster 28kr.
Fant den i en annen helsekost dagen etter for 89 kr, var litt irriterende. Men det anbefales å drikke den 1-2 uker etter fødselen også da, så du får bruk for den selv om du føderHaha, godt poeng! Syntes det var landeveisrøveri med en hundrings for den fra kloster, så skal skal tømme den før fødselen, så småen får holde seg på plass en ukes tid til..![]()
Fant den i en annen helsekost dagen etter for 89 kr, var litt irriterende. Men det anbefales å drikke den 1-2 uker etter fødselen også da, så du får bruk for den selv om du føder![]()
Tuller du?! Jeg kjøpte den på apoteket sist gang, men da vet jeg hvor jeg IKKE skal kjøpe denne gangen!Kjøpte ammete jeg også, synes den var god jeg! Men er glad i anis da. Drikker den ikke så mye likevel, for det er så styr med sånn løs te.
Har den fra helios. Kjøpte den på en selvstendig helsekost for 18 kr. Så den på apotek 1, der kostet den 87 kr!
Den var på halv pris da, så det hadde kosta 36 kr. Men det er jo fortsatt stor prisforskjell.Tuller du?! Jeg kjøpte den på apoteket sist gang, men da vet jeg hvor jeg IKKE skal kjøpe denne gangen!
Ja, 36 er mye bedre enn nesten 90 i alle fallDen var på halv pris da, så det hadde kosta 36 kr. Men det er jo fortsatt stor prisforskjell.