jeg brukte disse pillene sist gang, og jeg tror jeg klarte meg like bra, med eller uten noe slikt... ergo: dette var noe skikkelig mumbo jumbo! jeg ble i hvertfall ikke hellig overbevist... skulle lete etter de i skapet nå, for å se hva det stod bakpå, men de har vist havnet rett i søplekassa gitt!
for det første skal det hjelpe med å få livmoren til å modnes : nja, jeg fødte 2 uker før termin, men dte tror jeg har heeeelt andre grunner for.
for det andre: det skulle få livmoren til å "yte bedre" under en fødsel: pøh! det er og forblir jævlig å føde! og tilslutt trengte jeg drypp for å få fortgang på det.. pågrunn av livmoras rier dabba av...
også skulle det hjelpe på melkeproduksjon: pøh!! jeg slet i 2 uker med å få melk, og slet fortsatt i 7 måneder etterpå med å gi han nok... aldri mer om jeg lar noen henge i puppen min fra 18-23.00 på kvelden fordi jeg ikke produserte nok på kvelden! og gutten var sulten! nå blir det mme på kvelden hvis jeg fortsatt ikke har nok melk.
gudskjelov har jeg vært med før, for første gangs mor er forferdelig frustrende og slitsomt!
jenter, ikke sløs pengene deres på dette.. bedre da å bruke pengene på noe som gir en godt mot og bedrer helsen deres med effekt! :D