Bringebærblad

Spireimagen2018

Glad i forumet
Junilykke2018
Jeg begynte med bringebærbladkapsler for en ukes tid siden. De skal jo bl.a. hjelpe på fordøyelsen. Jeg har blitt løsere i magen merker jeg, er dette pga kapslene tror dere?

Superbra om de hjelper på magen da! Må skynte meg å kjøpe. Hvorhen kjøpes det?

Jeg syntes det var litt dyrt.. Kjøpte for en stund siden, mener de kostet litt over 200kr..? En boks holder en måneds tid, så jeg ventet med å begynne med dem til uke 32, sånn at det holder å kjøpe maks to bokser hvis jeg ønsket å fortsette med det :p :)

Hva skal bringebærblad hjelpe for?
Skal hjelpe for modning og opptrening av livmora slik at når fødselen først er i gang så kan åpningsfasen gå fortere:) Skal også hjelpe mot revningsfaren og for at livmor skal trekke seg fort tilbake igjen etter fødselen:)

Skal hjelpe for modning og opptrening av livmora slik at når fødselen først er i gang så kan åpningsfasen gå fortere:) Skal også hjelpe mot revningsfaren og for at livmor skal trekke seg fort tilbake igjen etter fødselen:)

Å.. dette burde jeg prøve:-) tusen takk for svaret :-)

Man kan jo hvertfall håpe på at det har noe effekt :) jeg prøvde ikke noe slikt ved forrige fødsel, så unner meg det denne gangen her :) og hvis det i tillegg hjelper litt mot hard mage, så er det bare fint :)

Back
Topp