Jeg begynte med bringebærbladkapsler for en ukes tid siden. De skal jo bl.a. hjelpe på fordøyelsen. Jeg har blitt løsere i magen merker jeg, er dette pga kapslene tror dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan kjøpe det på helsekosten, vita osvSuperbra om de hjelper på magen da! Må skynte meg å kjøpe. Hvorhen kjøpes det?
Jeg kjøpte dem på helsekosten. Kan brukes i siste trimesterSuperbra om de hjelper på magen da! Må skynte meg å kjøpe. Hvorhen kjøpes det?
Jeg kjøpte dem på helsekosten. Kan brukes i siste trimester![]()
OkeiJeg begynte med te i dagGår over til kapsler i neste uke en gang tenker jeg.
Synes den smaker som vanlig grønn te. Hadde igjen fra forrige gang, så den er nok ikke den ferskesteOkeihvordan smaker teen synes du? Jeg har ikke turt å prøve den.
![]()
Okei, jeg fortsetter nok bare med kapsler, er ikke så stor tedrikker.Synes den smaker som vanlig grønn te. Hadde igjen fra forrige gang, så den er nok ikke den ferskeste![]()
Skal hjelpe for modning og opptrening av livmora slik at når fødselen først er i gang så kan åpningsfasen gå fortereHva skal bringebærblad hjelpe for?
Skal hjelpe for modning og opptrening av livmora slik at når fødselen først er i gang så kan åpningsfasen gå fortereSkal også hjelpe mot revningsfaren og for at livmor skal trekke seg fort tilbake igjen etter fødselen
![]()