Jeg har sagt opp jobben, og er ferdig der om 3 uker. Jeg er sykmeldt fra jobben, og får ikke lov til å komme tilbake til den jobben av legen. Jeg har mye på hjertet til sjefen, og kjenner det gnager meg opp innvendig. Jeg går rundt og tenker på det hele tiden. Hun er en dårlig sjef som ikke behandler sine ansatte likt. Det er så mye utnytting og forskjellsbehandling fra henne. Hun har ikke så mye empati og forståelse. Jeg satte meg ned i stad og skrev ned alt jeg følte og tenkte til henne i et brev. Det lettet veldig på trykket.
Men det jeg lurer på: Skal jeg gi brevet til henne så hun får lese hva jeg føler? Eller skal jeg bare slette det igjen, og gå videre? Jeg skal aldri jobbe der igjen, og ønsker ikke å ha noe mer med den jobben å gjøre. Men burde jeg si i fra på vegne av mine kollegaer? Det er ingen som tørr å si fra.
Ble langt dette, men takk for at du leste[:)]
Men det jeg lurer på: Skal jeg gi brevet til henne så hun får lese hva jeg føler? Eller skal jeg bare slette det igjen, og gå videre? Jeg skal aldri jobbe der igjen, og ønsker ikke å ha noe mer med den jobben å gjøre. Men burde jeg si i fra på vegne av mine kollegaer? Det er ingen som tørr å si fra.
Ble langt dette, men takk for at du leste[:)]