Brekninger

BTM

Glad i forumet
Augustlykke 2015
Jeg har gått fra å ha en kvalme som kommer og går til å nå brekke meg veldig ofte (mest uten oppkast). Det er jo utrolig ubehagelig og synlig å holde på sånn. Flere som brekker seg?

Jeg brekker meg også, men nå har jeg begynt å la være å "holde igjen" for jeg føler meg jevnt over bedre og får i meg mer mat om jeg kaster opp innimellom. Litt merkelig kanskje, men da er jeg ikke kvalm på ei god stund etterpå.

Brekker meg støtt, men kaster aldri opp....Ikke noe ålreit:( Er nok at jeg bare tenker på noe som lukter vondt eller noe, så brekker jeg meg...

Jeg brekker meg også men kaster ikke opp... Gjør alt jeg kan for å ikke kaste opp for blir så innmari dårlig av å kaste opp, syns ikke det blir bedre i det hele tatt :/

Jeg brekker meg også, men nå har jeg begynt å la være å "holde igjen" for jeg føler meg jevnt over bedre og får i meg mer mat om jeg kaster opp innimellom. Litt merkelig kanskje, men da er jeg ikke kvalm på ei god stund etterpå.
Jeg er faktisk helt enig med deg:-) har et par ganger i det siste begynt å kaste opp, så kommer det litt spytt og det som ligger "på toppen" nedi der, men så stopper det opp... Og da er jeg kvalm i flere timer!

Men hvis jeg kaster opp så er det ekkelt akkurat da og litt etterpå, men så er jeg tilnærmet fin ganske kjapt:-)

Jeg er faktisk helt enig med deg:) har et par ganger i det siste begynt å kaste opp, så kommer det litt spytt og det som ligger "på toppen" nedi der, men så stopper det opp... Og da er jeg kvalm i flere timer!

Men hvis jeg kaster opp så er det ekkelt akkurat da og litt etterpå, men så er jeg tilnærmet fin ganske kjapt:)
Jeg har også opplevd det, å når jeg brekker meg så ligger maten i halsen og vil ut! Ikke lett å holde igjen da uansett. Har bestemt meg for å si d på jobb i morgen jeg, dette kan ik skjules;)

Brekker meg mest :(. Nesten værre å ikke "bli ferdig" med d å kaste opp liksom.

Jeg brekker meg også, har kun kastet opp litt en gang. Gleder meg sånn til denne kvalmen går over

Brekker meg mye. Gruer meg til jobb igjen. Er så mye lukter jeg brekker meg av nå. Enkelte lukter røyk, andre stinker svette osv.

I dag har jeg hatt en hel dag uten brekninger plutselig, merkelig at d går sånn opp og ned syns jeg, men herlig dag i dag:angel8

Jeg kaster opp mye fra morgenen av. Opplever bare en ekstrem kvalme egentlig. Blir bedre med små måltider egentlig . Snodig følelse være kvalm men godt med mat? Noen andre som har det sånn;)?

Ja!
Jeg kaster opp mye fra morgenen av. Opplever bare en ekstrem kvalme egentlig. Blir bedre med små måltider egentlig . Snodig følelse være kvalm men godt med mat? Noen andre som har det sånn;)?[/QUOTE) ja!!! Har funnet ut at det er den beste kuren, små tette måltider, og mye cola (desverre)

Jeg kaster opp mye fra morgenen av. Opplever bare en ekstrem kvalme egentlig. Blir bedre med små måltider egentlig . Snodig følelse være kvalm men godt med mat? Noen andre som har det sånn;)?
Det der ble rot! Jeg skulle skrive: enig m deg, den bedre kuren er små hyppige måltider. Å mye cola!

Back
Topp