Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er faktisk helt enig med degJeg brekker meg også, men nå har jeg begynt å la være å "holde igjen" for jeg føler meg jevnt over bedre og får i meg mer mat om jeg kaster opp innimellom. Litt merkelig kanskje, men da er jeg ikke kvalm på ei god stund etterpå.
Jeg har også opplevd det, å når jeg brekker meg så ligger maten i halsen og vil ut! Ikke lett å holde igjen da uansett. Har bestemt meg for å si d på jobb i morgen jeg, dette kan ik skjulesJeg er faktisk helt enig med deghar et par ganger i det siste begynt å kaste opp, så kommer det litt spytt og det som ligger "på toppen" nedi der, men så stopper det opp... Og da er jeg kvalm i flere timer!
Men hvis jeg kaster opp så er det ekkelt akkurat da og litt etterpå, men så er jeg tilnærmet fin ganske kjapt![]()
Her også!Jeg har også opplevd det, å når jeg brekker meg så ligger maten i halsen og vil ut! Ikke lett å holde igjen da uansett. Har bestemt meg for å si d på jobb i morgen jeg, dette kan ik skjules![]()
Herlig! Lykke tilHer også!![]()
Takk, lykke til du også!Herlig! Lykke til![]()
Jeg kaster opp mye fra morgenen av. Opplever bare en ekstrem kvalme egentlig. Blir bedre med små måltider egentlig . Snodig følelse være kvalm men godt med mat? Noen andre som har det sånn?[/QUOTE) ja!!! Har funnet ut at det er den beste kuren, små tette måltider, og mye cola (desverre)
Det der ble rot! Jeg skulle skrive: enig m deg, den bedre kuren er små hyppige måltider. Å mye cola!Jeg kaster opp mye fra morgenen av. Opplever bare en ekstrem kvalme egentlig. Blir bedre med små måltider egentlig . Snodig følelse være kvalm men godt med mat? Noen andre som har det sånn?