Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: cruella24
Villa bare gratulere Leo med overstått dag. Håper han hadde en super duper dag[:)]

Villa bare gratulere Leo med overstått dag. Håper han hadde en super duper dag[:)]
ORIGINAL: breeg
Takker for det.
Skal ha 2 selskap for han i morra.
Må tro jeg gleder meg.[&:]
ORIGINAL: L@il@79
Takker for det.
Skal ha 2 selskap for han i morra.
Må tro jeg gleder meg.[&:]
Du ska se at de bi kjempe bra:-D
hadde to selskap for victor i fjor når han vart et år og det gikk ganske greit bortsett fra vi måtte flytte oss fra en plass til det andre plassen.
I år fekk eg skryt for at eg hadde det roligste bursdagselskapet. vi va da 4 barn på 2 år og 7 voksne.'
Gjorde dette med Snorre for et halvt år sia og da var jeg så sliten når familien kom at jeg lot dem ta styringa over det som skjedde.
Redd det blir det samme i morra, men skal ha litt færre unger i barneselskapet i morra.
Blir bare 6 ungen totalt.
Pølser, is og kaker får holde.
ORIGINAL: Nøstet
Har skjønt det at barna er ikke så kravstore(eller er eg heilt på bærtur nå[8|])Du er faktisk verdens beste pappa for dine barn[;)]
Så trur han leo blir kjempe gla for det pappaen hannes klarer å ordne på bursdagen sin[:D]
De er ikke så kravstore.
Er vel bare jeg som føler at det jeg gjør ikke alltid er bra nok.
Setter vel litt for høye karv til meg selv slik at de skal ha det best mulig.
Har skjønt det at barna er ikke så kravstore(eller er eg heilt på bærtur nå[8|])Du er faktisk verdens beste pappa for dine barn[;)]
Så trur han leo blir kjempe gla for det pappaen hannes klarer å ordne på bursdagen sin[:D]
De er ikke så kravstore.
Vi voksne er nok litt kravstore. Vi vil jo at barna vårres ska ha det bra[:)]
men i barns øyne så trur eg di tenker at du/vi er verdens beste uansett hva vi gjør[;)]
Tenker det jeg også.
Gjør det jeg kan for å stille opp for dem og gjør det jeg kan 24/7.
Snorre sa til meg i sta: Du er god du, pappa. Han sa det opp til fler ganger også[:D]
De er ikke så kravstore.
Vi voksne er nok litt kravstore. Vi vil jo at barna vårres ska ha det bra[:)]
men i barns øyne så trur eg di tenker at du/vi er verdens beste uansett hva vi gjør[;)]
Tenker det jeg også.
Gjør det jeg kan for å stille opp for dem og gjør det jeg kan 24/7.
Snorre sa til meg i sta: Du er god du, pappa. Han sa det opp til fler ganger også[:D]
En av mange gode setninger som vi foreldrer blir varm rundt hjerte av[:)] smelt.
Har faktisk en episode der eg måtte skifte bleie på victor på natta åsså da vi va på tur på rommet te victor så sa eg " gla i deg victor og da sa victor gla i deg åsså mamma i halv søvne. smelt[:)]
De veit å smelte oss ja.
Er kjempe hyggelig å få slike gullkorn fra tid til annen.
Får det fra alle 3 rett som det er og merker det på kvelden rundt btv når alle 3 skal ligge oppå meg å kose samtidig.