Breeg

cruella24

Glad i forumet
Villa bare gratulere Leo med overstått dag. Håper han hadde en super duper dag[:)]

ORIGINAL: cruella24

Villa bare gratulere Leo med overstått dag. Håper han hadde en super duper dag[:)]

ORIGINAL: breeg

Takker for det.
Skal ha 2 selskap for han i morra.
Må tro jeg gleder meg.[&:]

Du ska se at de bi kjempe bra:-D

hadde to selskap for victor i fjor når han vart et år og det gikk ganske greit bortsett fra vi måtte flytte oss fra en plass til det andre plassen.

I år fekk eg skryt for at eg hadde det roligste bursdagselskapet. vi va da 4 barn på 2 år og 7 voksne.'

ORIGINAL: L@il@79

Håper Leo får en kjempe fin dag i morgen med mange pakker og go mat og gode venner og familie[;)]

Takker for det.
Skal ha 2 selskap for han i morra.
Må tro jeg gleder meg.[&:]

Du ska se at de bi kjempe bra:-D

hadde to selskap for victor i fjor når han vart et år og det gikk ganske greit bortsett fra vi måtte flytte oss fra en plass til det andre plassen.

I år fekk eg skryt for at eg hadde det roligste bursdagselskapet. vi va da 4 barn på 2 år og 7 voksne.'

Gjorde dette med Snorre for et halvt år sia og da var jeg så sliten når familien kom at jeg lot dem ta styringa over det som skjedde.
Redd det blir det samme i morra, men skal ha litt færre unger i barneselskapet i morra.
Blir bare 6 ungen totalt.
Pølser, is og kaker får holde.

OK, bi nok en bra dag ska du se, er jo ikke så ofte de barna har bursdag[;)]

Vi hadde åsså kaker og pølser men vi hadde frukt i stedenfor is da åsså hadde vi skattejakt på slutten

Har skjønt det at barna er ikke så kravstore(eller er eg heilt på bærtur nå[8|])Du er faktisk verdens beste pappa for dine barn[;)]

Så trur han leo blir kjempe gla for det pappaen hannes klarer å ordne på bursdagen sin[:D]

ORIGINAL: Nøstet

Har skjønt det at barna er ikke så kravstore(eller er eg heilt på bærtur nå[8|])Du er faktisk verdens beste pappa for dine barn[;)]

Så trur han leo blir kjempe gla for det pappaen hannes klarer å ordne på bursdagen sin[:D]

De er ikke så kravstore.
Er vel bare jeg som føler at det jeg gjør ikke alltid er bra nok.
Setter vel litt for høye karv til meg selv slik at de skal ha det best mulig.

Vi voksne er nok litt kravstore. Vi vil jo at barna vårres ska ha det bra[:)]

men i barns øyne så trur eg di tenker at du/vi er verdens beste uansett hva vi gjør[;)]

Synes du er flink eg Breeg.. Tror ikkje det er så mange mannfolka så er sånt..Har du baket selv og til Leo sinn bursdag i morgen??[:)]

De er ikke så kravstore.

men i barns øyne så trur eg di tenker at du/vi er verdens beste uansett hva vi gjør[;)]

Tenker det jeg også.
Gjør det jeg kan for å stille opp for dem og gjør det jeg kan 24/7.

Snorre sa til meg i sta: Du er god du, pappa. Han sa det opp til fler ganger også[:D]

En av mange gode setninger som vi foreldrer blir varm rundt hjerte av[:)] smelt.

Har faktisk en episode der eg måtte skifte bleie på victor på natta åsså da vi va på tur på rommet te victor så sa eg " gla i deg victor og da sa victor gla i deg åsså mamma i halv søvne. smelt[:)]

De er ikke så kravstore.

Tenker det jeg også.
Gjør det jeg kan for å stille opp for dem og gjør det jeg kan 24/7.

Snorre sa til meg i sta: Du er god du, pappa. Han sa det opp til fler ganger også[:D]

En av mange gode setninger som vi foreldrer blir varm rundt hjerte av[:)] smelt.

Har faktisk en episode der eg måtte skifte bleie på victor på natta åsså da vi va på tur på rommet te victor så sa eg " gla i deg victor og da sa victor gla i deg åsså mamma i halv søvne. smelt[:)]

De veit å smelte oss ja.
Er kjempe hyggelig å få slike gullkorn fra tid til annen.
Får det fra alle 3 rett som det er og merker det på kvelden rundt btv når alle 3 skal ligge oppå meg å kose samtidig.

Så kjempe koseli da[:)]

Har ikke en gutt som er kjempe kosete enda, ska være overalt og alt på en samme tid....

men detkommer seg tenker eg.

Ok då.. Tror eg hadde pissa i buksa om du hadde sagt du skulle bake selv til selskapene i morgen...[8D]Greit å ha en mor så ordner opp med det[:)] Veldig mye arbeid å ha selskap, feirte nettopp snuppa sinn 2 år`s dag. Stod jo meste en heil dag å bakte å så ska jo huse vaskas, bora dekkas osv.. ting tar tid[:)]

Tror jeg kjenner til det der ja.

Legger meg nå.
Sove godt.

Du får ha rikti go natt og sove godt.

åsså håper eg dagen går som forventet i morgen. OG bursdags barnet får det topp.

Håper jeg også.
Legger en post her i morra med hvordan alt gikk.

Sove godt da.

DEN ER GOOO.

sov godt te deg åsså.

Back
Topp