Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Fant jo dette bildet da.. Er jo ikke en tullmus akkurat, men den var jo veldig søt da.. [:)]
Det er jo en sy-mus, og det passer jo bra siden jeg er kjole -og draktsyer! [:)]
Jammen, den var jo veldig søt da[:)] Ser på disse musene hver eneste jul, og ler så fælt av dem...
Men kan hende denne musa har mye inni seg vettø, av humor mener jeg[;)]
Kinesiske nakenhunder er egentlig litt tøffe! Det ser ut som om de har slengbukser på seg! [:D] Søkte på "askepott mus" på google norge, og da fant jeg en side med BARE små musebilder som man kunne kopiere. [:)]
mange søte muser i tegnefilmer. jo litt tøff er de kinesiske nakenhundene da, men jeg liker best elghund. de er sta og vrang, men de er fine. tispa her skal ha valper på august og hun plages med hormonene hun også, er så sur at det renner av ho. hehe så det er ikke bare vi kvinner som sliter med hormonene under svangerskapet[;)]
Uff, stakkars hund! Syntes så synd i dem når de har innbillt svangerskap etter løpetiden..
Man skal da slite med noe. Har av og til skikkelige PMS-hormonutbrudd, og jeg kan tenke meg det kommer til å bli hakket verre om jeg blir gravid! Stakkars gubben min![&:] Men som den gravide venninna mi alltid sier; Det går jo til en god sak![:D]
hehe, nei det trenger du ikke, du er og blir tullmusa her på forumet hihi. det er ikke noe vondt ment det altså[;)] noen plager må vi ha her i livet vuttu.
Ja, får se hva det blir til, men folk her inne kjenner meg sikkert som en tullmus, og da blir det vel gjerne sånn! [;)] Mamma kaller meg for tullmusa, for jeg sier så mye rart! Hehe![:D]
ja, men det gjør du jo[;)]hihi. bra at noen lager litt liv her å, du får da med oss andre på notene. blir ikke 1 gang flau over spørsmålene eller svarene.[:D]