bra bilde,tullmusa!

Har sydd litt barneklær, bland annet en dåpskjole, og det er så morsomt å jobbe med de små mønsterdelene! [:)]
Har man tid, så er det ikke noe problem å sy barneklær, men når de er så små er det nesten ikke noe vits i å legge så mye arbeid i det (det er minst like mye arbeid som å sy i voksenstørrelse pga småpirk). De vokser så fort ut av det, og kostnadsmessig så er det billigere å kjøpe. H&M har jo såå masse nusselige, billige klær! Men et plagg i ny og ne skal jeg da sy! Hvis jeg får en gutt skal han ikke være mange måneder før han har dress med vest, pressbukse og dressjakke! 17. mai eller jul blir det babybunad med nikkers, vest og strømper. [;)]

Åhh! Nå fikk jeg plutselig et sånn babysug i magen![:D]

Enn så lenge kan du jo kalle deg luremusa, hvertfall til det blir klaff! He he.. Syntes tullmusa er fint, minner meg om da jeg var liten og mamma var min store helt (det er hun egentlig enda og..) Hun kalte meg tullmusa, og det syntes jeg var hylende morsomt! [:D]

Luremusa.. Det passet jo egentlig det og siden jeg er så flink å lure til meg svømmere! Hehe! [:D]
Nei, han er sånn ca klar over når EL er og han sier ikke noe på det. Har egentlig en rolig innstilling begge to, men jeg lurte han bra da han sa god natt! Hihi![:D]

Back
Topp