Brødskive

Du kan prøve det meste :) jeg prøver å unngå pålegg med mye sukker eller salt i. Mini har fått leverpostei, smør, smøreost, kaviar og syltetøy (?) han foretrekker kaviar. Han får de i halve skiver eller kvarte skiver. Pålegg og biter kommer an på hvem av oss som gir mat :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Når vi begynte å gi brød til søstrene, så begynte vi med bitte små biter..fram til dem forsto det å prøve å tygge.. da gikk vi over til ca 1 × 1 cm biter.. leverpostei er noe de fleste barn liker godt, og har vært det eneste jentene har likt til å begynne med.... men etterhvert likte de også skinkeost, kaviar, makrell i tomat og annet smørepålegg..

MEN litt riski med brødskiver, for når de først har begynt å like det godt, så kan det skje at dem vil ha det og ikke annen mat:P skjedd her hvertfall..haha..
Jeg lurer på om dette stemmer med godjenten her i hus, for hun synes brødskiver og dt jeg spiser er myye mer interessant enn den kjedelige grøten! Gaper høyt om dt kommer noe fra min tallerken! Hehe! Så får vel slutte å dele brødbiter med henne nå :P

Jeg lurer på om dette stemmer med godjenten her i hus, for hun synes brødskiver og dt jeg spiser er myye mer interessant enn den kjedelige grøten! Gaper høyt om dt kommer noe fra min tallerken! Hehe! Så får vel slutte å dele brødbiter med henne nå :P

Hehe kan være. Mellomste her var sånn til tider:P Men er også vanlig at barn vil heller ha maten til foreldrene;) til og med om det er akkurat samme mat som de selv har..hehe

Hehe kan være. Mellomste her var sånn til tider:P Men er også vanlig at barn vil heller ha maten til foreldrene;) til og med om det er akkurat samme mat som de selv har..hehe
Kanskje bra for da får jeg snart en grunn til å legge bort sjokoladen og div usunne ting som jeg liker å spise på :P haha!

Kanskje bra for da får jeg snart en grunn til å legge bort sjokoladen og div usunne ting som jeg liker å spise på :P haha!

Hahaha ja man merker det på sånne ting, når man får barn :P hehe.. jeg må enten vente til barna har lagt seg eller gå å smugspise:P;) men her er det de to største som skal ha da :)

Vente til 8 mnd med brød her også :-)

Men leste et tips ang det å starte med brød. Det gikk på det å skjære de i stenger, slik at det er lettere for baby å holde, før de lærer seg pinsettgrepet :-)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Her er brødskiver et must om dagen, vi har en grøt-streik på gang her :P
Mini hylgråter når grøten kommer i munnen, tror han er skikkelig lei :)
For når han får hva som helst annet, er det topp stemning :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her er brødskiver et must om dagen, vi har en grøt-streik på gang her :P
Mini hylgråter når grøten kommer i munnen, tror han er skikkelig lei :)
For når han får hva som helst annet, er det topp stemning :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Har samme situasjon her. Men brødskiver er topp! :-)

Back
Topp