Brødskiv

Hun spiser ikke så mye brød at det kan erstatte grøt o.l, mye kastes på gulvet og til bikja for det er vist stas :p gir hun i hvertfall 1 skive etter at hun har spist kveldsgrøten sin. Hun får også ofte brødskive til lunsj sammen med frukt/ grønt og mme, hun spiser ca 1 skive da, begynner å tulle mye på slutten :p
 
Min er lei av grøt.. Ga han i går brød , men stoppet etter ei skive.. Det han spiser til lunsj..
Får bare kjøre på med så mye han vil og så se det an om magen tåler det. Merket at han ville ha mere mm en han bruker etter grøt... Så da var han nok ikke mett.. Men syntes ti skiver høres så mye ut :0
 
Spiser maks en halv skive. Og den kan vi bruke en time på. Ikke veldig glad i det :) men vis hun får jordbærsyltetøy på, da spiser hun :D Men kan ikke gi henne det så ofte syns jeg, så da blir lunsjen banan og amming :)
 
Wow, så mye? Her blir han lei etter en halv skive.

Ja, han er glad i mat. Deler brødskivene i staver og gir han en og en stav som han spiser selv. De to første skivene forsvinner i voldsomt tempo og omentrent ingen smuling til hundens store fortvilelse :hilarious: tredje skiva går litt saktere med og er ikke bestandig han spiser den opp. Når det gjelder grøt får han det morgen og kvell, og de posjenene han får tilsvarer 1,5-2 posjoner hvis man følger blandingen som står på grøtpakken. Og så blir han litt sur når han har spist opp all grøten sin.
Han spiser stortsett alt i rasende fart og minner til tider om en sulten fugleunge :D
 
Her samler han så mye brød i ganen at jeg synes det er litt skummelt. Men max en halv skive enn så lenge.
 
Er ikke så glad i skive, spiser en halv til en hel til lunsj. Har testet at hun får spise selv men det havner på gulvet eller så moser hun det i hånden. Elsker grøt enda :p
 
Vi er oppe i to-tre skiver nå, både til frokost, lunsj og kvelds. Hun nektet plutselig å spise moset mat, så da ble hun fort flink til å tygge, gitt.. :p
 
Mi pleier og spise en skive - skorpa!
 
Back
Topp