Bouncing buttplugs bryllup i dag!

*Singo*

Betatt av forumet
Endelig er dagen her! Gratulerer så mye med bryllupet! Knallrosa pynta kyrkja, nydelig innmarsj. Han e' så møkje finare på fiolin en på orgel så me hadde. Du va nydelig, 3 små nydelige brudepiker, og ein kjekk brudgom. Ja eg og snuppo måtte snika litt i kyrkja. Snuppo lurte under heile sermonien ka ti dåke sku kyssa. Så ho kunne kje gå før kysse på kyrkjetrappo va unnagjort!

Åjaa, gratulerer med dagen!! 
Gleder meg masse til å se bilder :D

hvordan kjenner du Buttpluggen?
er du fra samme plass?
jeg har mye slekt der...

Er bømling ja, hun har vært utplasset på jobben min det siste året.

HURRA FOR PLUGGEN 

Håper de har en ufattelig fin dag og at kjolen falt i smak hos gubben  er så spent på bildene!!!!

Åh tenk så gøy de har det nå Håper de får en fantastisk kveld videre!!

Åååå, gratulere så masse med bryllupet :)

Herreguuud! Jeg bare... Herreguuud!..

Sitter i sofaen og er litt i... "sjokk" kan man nesten kalle det?

Dagen har vært så over all forventning perfekt, og vi sitter og tar inn litt inntrykk enda, kommer nok ikke heeelt inn før vi skal rydde imorgen..:P

Familie og venner har stilt opp, vi ER så heldige!! 
Maten var NYDELIG, med tapasretter i alle former og fasonger, alt hjemmelaget
Servitørene var 3 kompiser og en venninne av mine 15 år gamle brødre, og de var så flinke, og flotte!!
Gavebordet bugner av ting fra slekt fra fjern og nær, og jeg sto bare og glodde en periode, litt i sjokk da også:P

Jeg sitter med litt tanker om at et års planlegging nå, på en dag, er over.. Men det gjør ingenting, for det har vært så perfekt, og så flott, at jeg nå sitter litt med en tilfredshet over det hele.. Jeg kommer aldri til å slutte å se på brudekjoler, og bryllup kommer til å være en stor lidenskap.. Men på ANDRES vegner, og det er egentlig ganske godt. Nå er jeg ferdig liksom.. Det hadde dere aldri trodd?!

Bilder kommer nok i en egen tråd etterhvert. Fordelen med fotograf hele dagen er at det ble MASSE bilder:D

Men sånn, mens dere venter så kan dere få se hva jeg fikk hos mannen miiiin?? (Som jeg ikke er til sengs med nå nettopp fordi jeg har tusen inntrykk å ta inn enda..:P)

Legg vekk faktum at hånda mi ser pølsete ut, og feast your eyes på mine tre daimåååånds!

Mannen, som også hadde ansvar alene for transport hadde, i samarbeid med min pappa, fått tak i en Rolls Royce 1975, en RÅFLOTT, og fantastisk diger bil, som var god plass til både meg og brudekjolen i..:P

Fantastisk! Gratulerer såå masse!

Gratulerer som nygift!
Wow, lekker ring!
Så kult med flott bil også da. :)

Gleder meg såå til det er vår tur! Vi skal sette oss ned snart og sette oppbudsjett, pluss litt ekstra, og likevel regne med at det sprekker så klart, og begynne med litt konkrete planer pluss spaaare. Han foreslo selv å bruke pengene han tjener på quiz (han arrangerer quiz ukentlig på vinter/vår og høst, og trener 1000-2000 hver gang på det), pluss at vi selvsagt sparer utenom også, og jeg kommer nok til å kjøpe mine brudeting litt etter litt utenom de pengene der. 

toneany skrev:
Gratulerer som nygift!
Wow, lekker ring!

Gleder meg såå til det er vår tur! Vi skal sette oss ned snart og sette oppbudsjett, pluss litt ekstra, og likevel regne med at det sprekker så klart, og begynne med litt konkrete planer pluss spaaare. Han foreslo selv å bruke pengene han tjener på quiz (han arrangerer quiz ukentlig på vinter/vår og høst, og trener 1000-2000 hver gang på det), pluss at vi selvsagt sparer utenom også, og jeg kommer nok til å kjøpe mine brudeting litt etter litt utenom de pengene der. 

Eeeebaaaay! Har spart VELDIG mye på å handle på ebay:) Det er utrolig hva man finner der!!:)

Bouncing buttplug skrev:

toneany skrev:
Gratulerer som nygift!
Wow, lekker ring!

Eeeebaaaay! Har spart VELDIG mye på å handle på ebay:) Det er utrolig hva man finner der!!:)

Jeg har aldri handlet der, men ser for meg at jeg godt kan lete der etter smykker, sko og evt. ting til pynt. 

Etter en ide jeg fikk på bryllupsforumet jeg er på, tror jeg at jeg skal lage borddekorasjoner selv. Ser for meg kvister, snøkrystaller som jeg har stanset ut med scrappesakene mine og evt andre ting, spraymalt så alt blir hvitt, og kanskje pyntet med litt glitter/perler evt. ^^
Brudekjolen er jeg ganske sikker på at jeg skal kjøpe på dresslande.com. ;)

Back
Topp