Herreguuud! Jeg bare... Herreguuud!..
Sitter i sofaen og er litt i... "sjokk" kan man nesten kalle det?
Dagen har vært så over all forventning perfekt, og vi sitter og tar inn litt inntrykk enda, kommer nok ikke heeelt inn før vi skal rydde imorgen..:P
Familie og venner har stilt opp, vi ER så heldige!!
Maten var NYDELIG, med tapasretter i alle former og fasonger, alt hjemmelaget
Servitørene var 3 kompiser og en venninne av mine 15 år gamle brødre, og de var så flinke, og flotte!!
Gavebordet bugner av ting fra slekt fra fjern og nær, og jeg sto bare og glodde en periode, litt i sjokk da også:P
Jeg sitter med litt tanker om at et års planlegging nå, på en dag, er over.. Men det gjør ingenting, for det har vært så perfekt, og så flott, at jeg nå sitter litt med en tilfredshet over det hele.. Jeg kommer aldri til å slutte å se på brudekjoler, og bryllup kommer til å være en stor lidenskap.. Men på ANDRES vegner, og det er egentlig ganske godt. Nå er jeg ferdig liksom.. Det hadde dere aldri trodd?!
Bilder kommer nok i en egen tråd etterhvert. Fordelen med fotograf hele dagen er at det ble MASSE bilder:D
Men sånn, mens dere venter så kan dere få se hva jeg fikk hos mannen miiiin?? (Som jeg ikke er til sengs med nå nettopp fordi jeg har tusen inntrykk å ta inn enda..:P)

Legg vekk faktum at hånda mi ser pølsete ut, og feast your eyes på mine tre daimåååånds!
Mannen, som også hadde ansvar alene for transport hadde, i samarbeid med min pappa, fått tak i en Rolls Royce 1975, en RÅFLOTT, og fantastisk diger bil, som var god plass til både meg og brudekjolen i..:P