Botox?

AnneS

Forumet er livet
VIP
Vi som prøver :)
Desemberlykke2017
Er det noen her som bruker det? Eller har mange rundt som bruker det?
Fikk nettopp vite at søskenbarnet mitt har drevet å satt det ved øynene de siste 1,5årene for å unngå smilerynkene. Nå hadde hun hatt en pause i 6mnd, men nå måtte hun til med det for å bli kvitt rynkene (hun er forøvrig 26år).

Så ble jeg nysgjerrig, hvor vanlig er dette rundt i samfunnet? :happy:
 
Nei å det kommer jeg kun til p bruke om det rr medisinske grunner til det
 
Har flere i familien som har brukt det mot ekstrem svette under armene, de er fornøyde, men det er dyrt og varer ikke veldig lenge såvidt jeg har skjønt..
 
Prøvde for aller første gang nå for 4 mnd. siden. Har en dyp "sinnarynke" som hadde plaget meg lenge, så jeg ville prøve. Og ja, jeg føler meg litt freshere uten den rynken. :) Jeg kommer til å ta det igjen for akkurat den rynken, men ingen andre. Vanlige smilerynker bryr jeg meg ingenting om.
 
Aldri vurdert det. Kjenner ingen som bruker det (som jeg vet om i allfall)
 
Jeg kjenner mange som har brukt det mot sinnarynker og røykerynker rundt munnen. De har ikke tatt mange behandlingene før de avsluttet, og fortsatt lang tid etterpå ser det bedre ut:) jeg kunne helt fint brukt det dersom jeg var sterkt psykisk plaget av rynkene.
 
Nei, og det kunne ikke falle meg inn heller.

Takler ikke nåler, så sånt utsetter jeg meg ikke unødig for :p
 
Kjenner noen som tar det regelmessig pga sterk migrene, men ellers ingen. Tror ikke jeg hadde tatt det selv med mindre det var medisinske grunner til det
 
Kjenner noen som tar tar pga migrene men vet ikke om at noen jeg kjenner tar pga rynker

For meg er det ikke aktuelt med mindre et medisinsk behov oppstår.
 
Uaktuelt.
Nekter å gjennomføre noe på kroppen så sant det ikke er en medisinsk begrunnelse. Rynker er ikke det, mener jeg
 
Kjenner mange som har det, har ikke selv siden jeg ikke har følt behov for det.
 
Jeg har prøvd det to ganger, delvis pga en dyp sinnarynke, men primært pga langvarig hodepine. Dessverre ble hodepinen bare verre, så jeg tør ikke ta det igjen. Men det var pent å se på - det skal jeg slettes ikke benekte.
 
Jeg tar hver 6 mnd pga migrene-da tar de "sinnarynka"i samme slengen som en del av behandlingen.
Glattere panne er en "positiv" sideeffekt v siden av hodepinen jeg slipper

Jeg blir 40 år i januar , men trur ikke jeg ville tatt de sprøytene andre steder i ansiktet, jeg behøver ikke late som jeg er 20 når jeg er det dobbelte men hver sin smak ;-)
 
Dårlig selvtillit og komplekser.

Må si at det er en litt rask bedømming. Du har så klart rett til din mening, men jeg må også få si at jeg ikke prøvde botox fordi jeg har komplekser eller lav selvtillit. Mener du det samme om de som trener bare for å stramme opp, eller hva med sminke? Sminker du deg? Er det da for å føle deg mer fresh, for å føle deg litt finere? Eller bruker du kanskje ingenting forfengelig?
 
Må si at det er en litt rask bedømming. Du har så klart rett til din mening, men jeg må også få si at jeg ikke prøvde botox fordi jeg har komplekser eller lav selvtillit. Mener du det samme om de som trener bare for å stramme opp, eller hva med sminke? Sminker du deg? Er det da for å føle deg mer fresh, for å føle deg litt finere? Eller bruker du kanskje ingenting forfengelig?
Hun mente nok seg selb
 
Back
Topp