jenta86
Gift med forumet
Har ikke peiling,men kan godt hendeTror det er 3 år?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke peiling,men kan godt hendeTror det er 3 år?![]()
Da hadde jeg blitt irritert! Er jo så typisk at sånt skjer når du gjør en "ulovlig" ting Én gang liksom...Har ikke fått en eneste en. Men bilen min ble tauet fra skolen en gang. De hadde nemlig bestemt seg for å slå ned på de som parkerte utenfor oppmerket område. Folk hadde parkert der i flere år uten konsekvenser. En eneste gang parkerte jeg der siden det var fult. DEN dagen bestemte de seg for å håndheve det. Kosta meg 2500 kr å få bilen ut.
Ellers så har min man fått et lass med p-bøter
Han her hjemme har allerede fått 5 park.bøter i år...![]()
Er jo helt utrolig hvordan han får det tilHeldigvis ikke så ille her i huset![]()
Lenge siden da?Har ikke fått noe bot endamen kjørte for fort i en fotoboks en gang men har ikke fått noe bot enda så regner med den var uten innmat (håper jeg)
![]()
UffKun en, for feil bruk av belte av alle ting! 1500kr for å ta den litt under armen, så deet var sure penger det!![]()
Har vell steget drastisk den boten å nå sikkert750kr i selebot som passasjer for ca 11 år siden eneste [emoji4]
Ja, ca doblet seg tror jegHar vell steget drastisk den boten å nå sikkert![]()
Ca 2 mnd sidenLenge siden da?![]()
Da kan den fortsatt komme desverre...søsteren min ble tatt i fotoboks,og bota kom ikke før 7-8mnd senereCa 2 mnd siden![]()