Bot

Har ikke fått en eneste en. Men bilen min ble tauet fra skolen en gang. De hadde nemlig bestemt seg for å slå ned på de som parkerte utenfor oppmerket område. Folk hadde parkert der i flere år uten konsekvenser. En eneste gang parkerte jeg der siden det var fult. DEN dagen bestemte de seg for å håndheve det. Kosta meg 2500 kr å få bilen ut.
Ellers så har min man fått et lass med p-bøter

Har ikke fått en eneste en. Men bilen min ble tauet fra skolen en gang. De hadde nemlig bestemt seg for å slå ned på de som parkerte utenfor oppmerket område. Folk hadde parkert der i flere år uten konsekvenser. En eneste gang parkerte jeg der siden det var fult. DEN dagen bestemte de seg for å håndheve det. Kosta meg 2500 kr å få bilen ut.
Ellers så har min man fått et lass med p-bøter
Da hadde jeg blitt irritert! Er jo så typisk at sånt skjer når du gjør en "ulovlig" ting Én gang liksom...

Har ikke fått noe bot enda :) men kjørte for fort i en fotoboks en gang men har ikke fått noe bot enda så regner med den var uten innmat (håper jeg) :P

En drøss med parkeringsbøter. Fordi jeg enten glemmer å hente billett eller fordi jeg glemmer tiden :P

Kun en, for feil bruk av belte av alle ting! 1500kr for å ta den litt under armen, så deet var sure penger det!:p

Har ikke fått noe bot enda :) men kjørte for fort i en fotoboks en gang men har ikke fått noe bot enda så regner med den var uten innmat (håper jeg) :P
Lenge siden da? :p

Mannen har fått 2 fartsbøter, begge alene i bilen heldigvis(!!) og ingen parkeringsbøter.
Jeg har fått 2 parkeringsbøter, og ingen fartsbøter :P

Ca 2 mnd siden :-P
Da kan den fortsatt komme desverre...søsteren min ble tatt i fotoboks,og bota kom ikke før 7-8mnd senere :p
Men spørs sikkert på hvor mye over fartsgrensen du var også før man gir ut bot :)

Back
Topp