Bot

Aldri :-) samboer som tar seg av sånt her i huset :P

Har fått ei bot. 6000 kr. Vil ikke si hvor fort jeg kjørte en gang ;) Var rett etter jeg fikk lappen. Lærte da gitt ;)

Vi fikk noen parkeringsbøter da vi bodde i Oslo. Å finne parkeringsplass på Torshov/Sandaker sent på kvelden var ikke alltid like lett...
Også fikk samboeren tre fartsbøter i samme fotoboks en sommer, to av dem på samme dag :P

Vi fikk noen parkeringsbøter da vi bodde i Oslo. Å finne parkeringsplass på Torshov/Sandaker sent på kvelden var ikke alltid like lett...
Også fikk samboeren tre fartsbøter i samme fotoboks en sommer, to av dem på samme dag :P
Hoho...såpass å ja :p håper han har lært nå da? :)

2parkeringsbøter..! Ene gangen fordi jeg ble syk og ikke orket å stå opp å flytte bilen, andre gangen var jeg for nærme en gangsti som tydeligvis går ut i veien.. Men har mange ganger vurdert å parkere ulovlig da det er så vanskelig å finne parkering, men ombestemt meg da det fort blir en dyr parkeringsplass ;p

Fartsbot.. 78 i 60'en.. Jeg så ikke skiltet, og trodde det var 80 :(
Skikkelig kjipt. Over 4000 i bot, og 6 prikker (siden jeg hadde fått lappen året tidligere, bare)...

Har fått en fartsbot. Kjørte 69 i 60 sonen.
Og to parkeringsbøter. Ene var i ammetåka første tur ut med babyen. Betalte, men la lappen i pengboka og ikke i vinduet.
Andre gang sto jeg for nært et kryss.

Fartsbot.. 78 i 60'en.. Jeg så ikke skiltet, og trodde det var 80 :(
Skikkelig kjipt. Over 4000 i bot, og 6 prikker (siden jeg hadde fått lappen året tidligere, bare)...
Det skjønner jeg måtte være kjipt ja.
Lenge siden eller?

2parkeringsbøter..! Ene gangen fordi jeg ble syk og ikke orket å stå opp å flytte bilen, andre gangen var jeg for nærme en gangsti som tydeligvis går ut i veien.. Men har mange ganger vurdert å parkere ulovlig da det er så vanskelig å finne parkering, men ombestemt meg da det fort blir en dyr parkeringsplass ;p
Blir fort dyrt ja :p

Ingen fartsbøter, men mange parkeringsbøter :-P

Back
Topp