jenta86
Gift med forumet
Uff,så surtHar fått en parkeringsbot - hadde glemt å trekke lapp (gratis i 3 timer *forutsatt* trekking av lapp - veldig kjedelig)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff,så surtHar fått en parkeringsbot - hadde glemt å trekke lapp (gratis i 3 timer *forutsatt* trekking av lapp - veldig kjedelig)
Bra man lærerHar fått ei bot. 6000 kr. Vil ikke si hvor fort jeg kjørte en gangVar rett etter jeg fikk lappen. Lærte da gitt
![]()
Han her hjemme har allerede fått 5 park.bøter i år...Aldrisamboer som tar seg av sånt her i huset
![]()
Hoho...såpass å jaVi fikk noen parkeringsbøter da vi bodde i Oslo. Å finne parkeringsplass på Torshov/Sandaker sent på kvelden var ikke alltid like lett...
Også fikk samboeren tre fartsbøter i samme fotoboks en sommer, to av dem på samme dag![]()
Haha, ja, han har iallefall ikke fått noen fartsbøter etter det, og det er tre år siden nåHoho...såpass å jahåper han har lært nå da?
![]()
Det skjønner jeg måtte være kjipt ja.Fartsbot.. 78 i 60'en.. Jeg så ikke skiltet, og trodde det var 80
Skikkelig kjipt. Over 4000 i bot, og 6 prikker (siden jeg hadde fått lappen året tidligere, bare)...
Blir fort dyrt ja2parkeringsbøter..! Ene gangen fordi jeg ble syk og ikke orket å stå opp å flytte bilen, andre gangen var jeg for nærme en gangsti som tydeligvis går ut i veien.. Men har mange ganger vurdert å parkere ulovlig da det er så vanskelig å finne parkering, men ombestemt meg da det fort blir en dyr parkeringsplass ;p
Det skjønner jeg måtte være kjipt ja.
Lenge siden eller?
Ja,vet ikke hvor lang tid det tar før de forsvinner igjen jeg?Var i 2011, så prikkene skal vel være "borte" nå![]()
Ja,vet ikke hvor lang tid det tar før de forsvinner igjen jeg?![]()