Bot

jenta86

Gift med forumet
Har du noen gang fått bot?
Enten parkering,fart e.l?

Jeg fikk fartsbot i Sverige for 2år siden,rett før vi kom fram til Ullared :p 2000,- kjørte 82km/h i 70 sone :p
Men ellers ingenting i løpet av de 10årene jeg har hatt førerkortet ;)

Nei, ingen.

Har sluppet unna to.
Kjørte på rødt en gang, kun fordi kl var 22, jeg hadde jobbet i 12 timer og det var ingen biler i sikte. Så hvor politibilen kom fra aner jeg virkelig ikke. :o Slapp unna med en advarsel, men den var effektiv nok. Aldri kjørt på rødt etterpå!

Ble målt i 79 i en 60-sone for 3 år siden og, så ikke soneskiltet og trodde det var 80 der. Jeg fikk beskjed om å ikke betale hvis jeg ville ha det delt opp, så jeg lot være, og har fortsatt ikke fått noe krav. :o

Aldri :)
Samboer har fått to parkeringsbøter, og én på 4200kr for å stå på gul oppmerking som skiller to felt, da han ombestemte seg da han kjørte ut i et kryss. Istedenfor å gasse på skikkelig, stelte han seg der og ventet til bilen som kom fra høyre hadde kjørt. Men det var visst politiet...Den svei...

Har sluppet unna to.
Kjørte på rødt en gang, kun fordi kl var 22, jeg hadde jobbet i 12 timer og det var ingen biler i sikte. Så hvor politibilen kom fra aner jeg virkelig ikke. :o Slapp unna med en advarsel, men den var effektiv nok. Aldri kjørt på rødt etterpå!

Ble målt i 79 i en 60-sone for 3 år siden og, så ikke soneskiltet og trodde det var 80 der. Jeg fikk beskjed om å ikke betale hvis jeg ville ha det delt opp, så jeg lot være, og har fortsatt ikke fått noe krav. :o
Flaks der da? :)

Aldri :)
Samboer har fått to parkeringsbøter, og én på 4200kr for å stå på gul oppmerking som skiller to felt, da han ombestemte seg da han kjørte ut i et kryss. Istedenfor å gasse på skikkelig, stelte han seg der og ventet til bilen som kom fra høyre hadde kjørt. Men det var visst politiet...Den svei...
Det er slike som svir mest...

To parkeringsbøter.

Har fått 2-3 fartsbøter, ble stoppet en gang og tatt to ganger av fotoboks :mad: Men det er over 10år siden nå, så lærte ihvertfall av det :p

En for fart og ett for belte :p Lenge siden da!

Har fått en parkeringsbot - hadde glemt å trekke lapp (gratis i 3 timer *forutsatt* trekking av lapp - veldig kjedelig)

Enda ikke fått bot. *bank i bordet * hatt lappen i 7 år, så nesten litt utrolig :p

En gang i fotoboks. Satt i min egen verden og barna var helt gale. 6 km over bare og 1600 kr.
Parkeringsbøter mange ganger i Oslo.

Back
Topp