Bosituasjon

Leier leilighet og jakter på hus per i dag :) vanskelig å finne noe i ei lita bygd og vil ikke flytte så veldig langt

Vi bygger nytt, som vi flytter inn i nå i april 15.
Enebolig på 150m2, tomt på 550m2, og felles lekeplass på 3-400m2 rett ved inngangspartiet :)

Det har vært utrolige mengder arbeid, men blir godt når vi er ferdige.

Vi eier enebolig på 105kvm (i tillegg med 50kvm kjeller, men lavt under taket og kun lager + vaskerom der). Kun tre soverom, så her må nok to sv ungene dele. Vi har nok ikke økonomi på mange år til å gå bygd ut...

Eier rekkehus på 127 m2. Har planer om å bygge eget om få år ☺

Vi har bygd nytt og flyttet inn i halvpart av tomannsbolig for ca 6 mnd siden :) Er 135 m2 med ganske stor hage, 4 soverom og plass til mange barn ♡♡

Enebolig fra 2004, 150 kvm og et mål tomt. Dobbelgarasje med hems har vi bygd i ettertid :)

Leier enebolig inntil vi kjøper vårt eget. Tror 1. etasje er litt over 75 kvm, men er kjeller og loftstue også. Veldig trivelig :)

Vi eier en leilighet som er 140kvm. Vi har planer om å flytte til min hjemby så vi ser ikke poenget med å få oss et hus her hvor vi bor :)

Vi eier hus. Vet ikke hvor stort det er, har bygd ut både her og der :D 3 etg.. Har drevet å pusset opp i 8 år. Nå er det kjelleren vi driver å innreder. Blir deilig med et ordentlig vaserom og et ekstra bad! Har maaange planer med huset enda, så blir nok aldri helt ferdig! :D

Bor i et hus på ca 100 km2... har småbruk her, men var for lite så har kjøpt et nytt hus så vi rev og bygger opp igjen slik vi ville ha løsningen og forbedret det.. planen er å flytte inn i nye huset i begynnelsen av juni :-) Da får eg 200 km2 :-)

Bor i et kjempestort hus på 310km2 som samboeren eler. Men det skal vi selge. Og kjøpe nabogården til mamma å pappa. For vi holder på å starte opp bedrift så vi trenger plass ☺

Bor i kjelleren hos svigers mens vi venter på overtagelse av vårt hus. En smule lei nå.... :p

Vi har eid hus i mange år! Flytta nettopp i nytt hus, fra ett stort hus på 250 kv med mye tomt, til ett mindre med 160 kv og lett stelt hage. Passer oss perfekt ;-)

Jeg eier egen leilighet. Og Kjæresten min eier sin leilighet :)

Eier leilighet, 78 kvm og 2 soverom. Så her er vi på jakt etter noe større, bare synd en grei enebolig ligger i 5-6 mill klassen. men sånn er d vel å bo midt i en by....

Back
Topp