Bosituasjon

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Hvordan bor dere?
Enebolig, rekkehus,leilighet elr hva?
Og hvor stort?:)

Vi bor i hus fra 1968. 140 kvm BOA i grunnflate. Kjelleren har en garage. Flyttet vaskerom ned nylig for p frigjøre soverom oppe. Resten er råkjeller og er i tilllegg på 100 kvm uten gargen. Så totalt 240 kvm.

Hage på 1.3 mål. Vi bor en halvtime fra Oslo, på Hadeland.

Vi bor i enebolig! Har ikke så stort hus men det er stort nok til oss 2 + ett par barn :) Ønsker oss noe større etterhvert men foreløpig er det ikke noe vi planlegger :)

Selv har vi en enebolig fra 1933. Kjøpte for omlag 2år siden. Mer eller mindre et oppussingprosjekt. Noe var brukanes, men ønsker fornye alt. Nå holder vi på med loftet oppe. Nok å ta seg til.
Blir veldig bra da:D

Vi bor i hus fra 1920 ca. Var på 55 kvm i grunnflate når jeg flyttet inn, så greide vi endelig å få råd til å bygge på så nå er vi oppe i hele 75-80 kvm i grunnflate, i andre etasje er det 2 soverom og bad, så har vel 100-110 kvm totalt uten kjeller, den blir ikke brukt til noe ennå, skal rydde der i sommer så blir det lagrings plass.
Vi har vel ca 1 mål tomt.
Bor ca 5 min fra Sandefjord sentrum,

Enebolig fra 1989, 240 kvm på tre etasjer.

Vi leier et hus :) Aner ikke hvor stort i kvm, haha.
Vi har ei stor stue og ei spisestue, kjøkken, og et rom innfor kjøkkenet igjen, bad, og 3 soverom(2 ok store og ett stort) ellers en hel kjeller med 5 rom, 1 innredet :)

Vi har akkurat kjøpt ny leilighet som vi pusser opp. Den er 98 kvadrat med god planløsning.

Vi bor i leilighet på 70kvm, men må nok flytte når lille kommer. Da det bare er to soverom og samboer har en sønn fra før av og vi da trenger et til rom

Vi bor i rekkehus, BOA 170.

Kjøpte leilighet i 4-mannsbolig i høst, 115kvm + bod :) Holder på å pusse opp, blir sikkert aldri ferdig :p

Vi leier en en kjellerleilighet på ca 60kvm, men har begynt å kikke på nye leiligheter. Den vi har nå er ikke noe særlig egnet for en baby.

Vi har akkurat bygt hus, Boa 185 kvm, 1,5 mål tomt. Planlegger bygging av garasje om dagen.. Hadde vært deilig med litt mer bodplaas :)

Vi bor i underetasjen til de vi leier av. Den er bare 40 kvm så er ikke store greiene. Så med baby på vei er vi nå på jakt etter et eget hjem som vi kan kjøpe og vokse i (:

Ja, og kjenner jeg meg selv rett så begynner vi på nytt når vi er ferdig :p
Man får hele tiden nye ideer:P
Vi har hevet taket på loftet nå, så har utvidet areal med 34 kvd oppe. Nå er det bare en byggeplass der oppe. :P Arken er ferdig da. Holder på med taket innvendig nå. Blir soverom, et til barnerom, bad, lekekrok og gang.

Man får hele tiden nye ideer:p
Vi har hevet taket på loftet nå, så har utvidet areal med 34 kvd oppe. Nå er det bare en byggeplass der oppe. :p Arken er ferdig da. Holder på med taket innvendig nå. Blir soverom, et til barnerom, bad, lekekrok og gang.
Høres spennende ut :) Her blir det i første omgang maaaange liter maling, nye gulv og lister.. på loftet skal vi bytte det meste innvendig :) må bare bli ferdig nede først :p holder på å male kjøkkeninnredning nå, så får det holde noen år før vi kjøper nytt :)

Back
Topp