Jeg er så usikker nå som vi skal få nytt kjøkken,vi skal intregrere litt og da må jeg skifte ut noen av de frittstående hvitevarene, jeg har alt i Bosch nå og er kjempefornøyd med det, har hatt det i 4 år og aldri hatt noe som helst problemer .....
Men, jeg må altså ha ny platetopp, intregrert ovn og en micro...
og senere kan det være jeg vil bytte oppvaskmaskinen til halvintregret men det er lenge til og da skal jeg helst ha det i samme merke som det andre.
problemet mitt er at den kjøkkenleverandøren vi har valgt kun selger whirpool og Siemens, jeg synes siemens er veldig fint designmessig men dyrt og har valgt Whirpool, er det noe bra ???
har dere noe erfaring med Whirpool ?
jeg lurer nemlig på om jeg ikke bare skal bestille kjøkkenet uten hvitevarer og heller bare kjøpe det selv..
-hva synes dere? er Bosch bedre enn Whirpool?
-er det verdt pengene å betale nesten det dobbelte og få Siemens???
Men, jeg må altså ha ny platetopp, intregrert ovn og en micro...
og senere kan det være jeg vil bytte oppvaskmaskinen til halvintregret men det er lenge til og da skal jeg helst ha det i samme merke som det andre.
problemet mitt er at den kjøkkenleverandøren vi har valgt kun selger whirpool og Siemens, jeg synes siemens er veldig fint designmessig men dyrt og har valgt Whirpool, er det noe bra ???
har dere noe erfaring med Whirpool ?
jeg lurer nemlig på om jeg ikke bare skal bestille kjøkkenet uten hvitevarer og heller bare kjøpe det selv..
-hva synes dere? er Bosch bedre enn Whirpool?
-er det verdt pengene å betale nesten det dobbelte og få Siemens???