Bosch eller Whirpool?

mona_84

Andre møte med forumet
Jeg er så usikker nå som vi skal få nytt kjøkken,vi skal intregrere litt og da må jeg skifte ut noen av de frittstående hvitevarene, jeg har alt i Bosch nå og er kjempefornøyd med det, har hatt det i 4 år og aldri hatt noe som helst problemer .....

Men, jeg må altså ha ny platetopp, intregrert ovn og en micro...
og senere kan det være jeg vil bytte oppvaskmaskinen til halvintregret men det er lenge til og da skal jeg helst ha det i samme merke som det andre.

problemet mitt er at den kjøkkenleverandøren vi har valgt kun selger whirpool og Siemens, jeg synes siemens er veldig fint designmessig men dyrt og har valgt Whirpool, er det noe bra ???
har dere noe erfaring med Whirpool ?

jeg lurer nemlig på om jeg ikke bare skal bestille kjøkkenet uten hvitevarer og heller bare kjøpe det selv..

-hva synes dere? er Bosch bedre enn Whirpool?
-er det verdt pengene å betale nesten det dobbelte og få Siemens???

er du fornøyd med Pyrolyse funksjonen ???
er det vrikelig sånn at du slipper å skrubbe inni der, er så stress det der !

jeg ville gått for Bosch tror jeg, vi har en ting i Whirpool å det er micro. Den har vært å er kanon bra. Men vi har både hatt vaskemaskin og oppvaskmaskin i Whirpool å hadde så masse tull me de. Så mannen min har sagt ikke mere Whirpool. Men kan jo bare være vi som har vært uheldige da. Lykketil me valget iallefall[:D]

jeg ville gått for Bosch tror jeg, vi har en ting i Whirpool å det er micro. Den har vært å er kanon bra. Men vi har både hatt vaskemaskin og oppvaskmaskin i Whirpool å hadde så masse tull me de. Så mannen min har sagt ikke mere Whirpool. Men kan jo bare være vi som har vært uheldige da. Lykketil me valget iallefall

ja de har bra microer, for de har patent på sin måte a lage de på, så det sies at de er best på det,
men har ellers  hørt så mye tull om whirlpool at jeg ikke tror jeg tør å bytte...

samsung og bosch skal være samme kvalitet bare at samsung er dyrere kun  pga design tror jeg....

-noen flere erfaringer?

www.adonia07.blogspot.com

har egentlig ikke no er erfaring med noen av dem..før hadde vi miele(?) eller åssen det staves...
nå har vi gaggenau.

men ville bare si at det er finest med likt design, så ville nok godt for det du har litt av fra før!!! iallefall når du har vært så fornøyd med det![;)]

Bosch og Siemens er ofte laga på samme fabrikk. Produktene holder jevnt over god kvalitet, men mange er veldig misfornøyd med service dersom noe går galt. Derfor ville jeg valgt Whirlpool!

Selv vil jeg satse på AEG eller Husquarna. Miele er kanskje best, men dessverre dyrt.

Whirlpool[;)]

Back
Topp