Borte

ånei..[&:][&:]
hvem som skal ha småen da da..???
får du ikke se han heller ??
huff..stakkars deg..så grusomt..[:(][:(]

Uff, nei så trist...[&:]
Skjønner at det må være grusomt og ikke få være alene med sønnen din engang?? Hvem skal ha omsorgen for han nå da?

Håper at det ordner seg for deg igjen snart...
Mange klemmer....

ORIGINAL: ~Skrulla~

Uff, nei så trist...[&:]
Skjønner at det må være grusomt og ikke få være alene med sønnen din engang?? Hvem skal ha omsorgen for han nå da?

Håper at det ordner seg for deg igjen snart...
Mange klemmer....

uffameg[:(]det var leit å høre..
håper det ordner seg for dere..
men kan det hjelpe at du ikke får ha ungen din da?syns det er fælt at de tar fra noen barna..greit med avlastning da,hvis en selv føler en trenger det..
mange klemmer fra meg og malin..

huff Lisah det der var ikke greit!
håper du fort blir bra igjen!å bra at du får se han hele tiden da!
ønsker deg alt godt fremover!

bare kom å skrik ut til oss fremover viss du føler for det!

klem

det må være veldig vanskelig og ha det sånn,og vondt å få høre alt de er redd for som kan skje..
men får prøve se det "positive" i det,at med litt ro og fred,så får du mere tid til deg selv og til å komme deg opp igjen.håper det ordner seg for deg Lisah[:)]klem.
bare å sende pm hvis du trenger å få pratet hvis du skulle føle for det.

ORIGINAL: Skilpadde

Huff...det må være tungt for deg nå kan jeg tenke meg. Håper du får den støtten du føler du trenger til å komme deg, og at du finner ut hva du vil gjøre mht skolen.

Stor klem fra meg![:)]

sign..

Uff så trist. Kan ikke forestille meg hva du går gjennom. Håper ting ordner seg.
Klemmer

Uff, nå vet jeg ikke hva jeg skal si.... Håper du får hjelp og at du "får tilbake" sønnen din snart!

Huff...det må være tungt for deg nå kan jeg tenke meg. Håper du får den støtten du føler du trenger til å komme deg, og at du finner ut hva du vil gjøre mht skolen.

klem!

ORIGINAL: Ida123

klem!

Så trist å lese at du har det så vond,
jeg vet hva det er å være deprimert.
Fikk diagnosen alvorlig depresjon for en del år siden, men jeg hadde ingen barn da.

Men det er ingen tvil om at du er langt nede.

Skjønner godt du reagerer på at de er redd du skal skade gullet ditt,
det må være fullstendig hjerteskjærende å høre noen si de er redd du skal gjøre noe sånt.

Men det positive med at de gjør det sånn er jo for alle de som er kapable til å skade sine barn,
så de vil jo bare det beste for ungen din.
Og at han er hos mamman din må jo være godt å tenke på,
det hadde jo vært verre om de satte han i et beredskapshjem.

Skjønner at ting kan se utrolig mørkt ut,
men prøv å ta imot all den hjelp som tilbys deg.
For det vil gå oppover igjen, ta en dag av gangen.
Så vil du se at det går fremover, sakte men sikkert.

Så ta deg tid og ta imot hjelpen som tilbys deg,  det hjelper.
Og selv om du ikke føler det så går det fremover.

Sender deg en stor klem!

Og lykke til.

Og trenger du å snakke er vi her, evt pm om du vil holde det privat.

Huff...kjenner jeg ble skikkelig lei meg nå[:(] 

Sender deg en goood klem. Og håper at du blir fort fridk sånn at du får gutten din tilbake[:)]

Kjære kjære Lisah.. Dette hadde jeg virkelig ikke ant noe om [:(] Jeg vet ikke hva jeg skal si egentlig, men jeg vil du skal sende meg en melding eller ringe når du måtte ønske! Jeg er her vet du, snuppa!

*mange klemmer*

Stakkars, stakkars deg.
Blir så sint på de som gjør at du har havnet i den situasjonen du er i nå.[:@]
Men de har vel en behandlingsplan for deg eller? De sier ikke bare at du ikke kan være alene med ungen og that's it lissom? Håper du får den hjelpen du trenger, da blir det nok bra skal du se.[:)]

Herregud jeg blir helt sjokkert over hva folk kan finne seg på og si?????? Det er jo helt forferdelig? Eier ikke folk samvittighet og medfølelse?? Fyfaen jeg blir så sinna på slike mobbere at jeg kunne ha drept di altså... [:@]
Hadde jeg vært deg, hadde jeg flytta langt vekk derfra... Kommi meg vekk fra de grusome folka som er stygge med deg! Å at di går til angrep på sønnen din er jo helt grusomt!! Jeg blir så forbanna på sånne folk.... Håper de råtner i hælvette altså...[:@] Uff, det var stygt sagt, men jeg mener det...
Finnes det ingen gode venner du har??
Uff får helt vondt av deg jeg.... [:(]

Back
Topp