Borte

Herregud Lisah, nå begynte jeg å gråte! Det er noe av det verste jeg har lest!
Jeg får så vondt av deg!har bare lyst til å komme å holde rundt deg å beskytte deg!
Å sette de jævla idiotene på plass!!!!!!

Men du, du har ikke vurdert å flytte?begynne på nytt?
Det tror jeg at jeg hadde gjort..det der hadde ikke jeg klart!

Men jeg er helt sikker på at du er ei pen jente jeg!Å du har nå vist du er tøff og sterk!håper ting begynner å gå lettere for det snart!du fortjener kun det beste!
Men hvorfor er det ingen lærere som griper inn??

huff,,nå er jeg lei meg og forbanna!

god klem til deg!

Næmmen kjære Lisah... [:(]
Forferdelig vondt å høre dette. Blir desverre litt ord løs med en gang.
Har møtt deg og jeg syns du er en super jente. [:)] Kjempe pen jente er du.

Huff, håper virkelig du får all den hjelpen du trenger og at du har familie rundt deg som støtter deg.
Skulle du komme hit igjen, vil jeg mer enn gjerne møte deg igjen å være sammen med deg. Du og Lucas er fantastiske begge to. [:)]
Du har nr og meg på msn om du vil snakke noen gang. =)

God klem til deg Lisah....

kjære deg lisah..
jeg vet ikke hva jeg skal si..
tenker som a.m.sinmamma..
har bare lyst å holde rundt deg å beskytte deg mot alt og alle..
ikke at det har noe med saken å gjøre,men jeg var innom deg på nettby,da du hadde bilder av deg der,og jeg syns du er en nydelig jente..tenkte det da jeg så deg,fy søren for en flott jente..
det er helt sant..

huff...vet ikke hva jeg skal si jeg..

Uff så grusomt[:(]blir helt lei meg og forbannet når jeg leser det du har skrevet[:@]
at folk kan oppføre seg sånt[:@][:@][:@]. Håper du nå får den hjelpen du trenger
og at fam og de rundt deg stiller opp nå når det er så vanskelig,ikke rart man
går inn i en deprisjon når sånt skjer og at selvbildet blir totalt vrengt.
Husk og på at nå kan det bare gå en vei og det er oppover men det kan
gjerne ta tid men ta vare på de små lysglimtene og tenk på den vakrer sønnen
din som er så glad i mammaen sin[;)]. Alle mennesker er vakre og spesielle
på sin måte og det håper jeg du kan etterhvert prøve og tenke på,ikke
la andre trykke deg ned men fin deg selv og ikke la deg pille på nesen
av andre. Tenker på deg og håper du iallefall snart kan få et smil og at
livet blir bedre.
Mange varme kniber fra meg.

Fy søren for noen onde mennesker du er omgitt av.[:@] For det er det de er, rett og slett onde. Det er virkelig ikke deg det er noe feil med, men dem. At det går an, blir helt målløs her jeg sitter. Synes så utrolig synd på deg som har måttet gjennomgå dette, det er det ingen som fortjener. Jeg fatter ikke at folk kan få seg til og oppføre seg sånn.
Du må virkelig ikke la deg knekke av de, du er så uendelig mye bedre enn det de er.
Jeg synes dere burde tenke på og flytte langt bort fra disse onde menneskene. Starte på nytt. Tror det blir vanskelig og komme ut av den vonde sirkelen så lenge du har de menneskene rundt deg. Eventuelt må du stå opp foran de og fortelle de nøyaktig hva de har gjort med deg, kanskje det ville ha åpnet øynene på noen, men det er tøft og krever mye mot, noe jeg tipper du har rimelig lite av om dagen.
Kanskje burde du sluttet på skolen og begynt og jobbe i steden? Skolen er jo arena nummer 1 for mobbing.
De menneskene er rotter! La de aldri få lov til og knekke deg, for det er de ikke verdt.

Back
Topp