Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gjorde det en gang.. Hun ble livredd og begynte å hyle. Gjør det ALDRI igjen. Aldri i verden. Jeg får vondt i magen bare jeg tenker på det...Labambie skrev:
Bare man innser at man har gjort det og at det ikke var riktig tror jeg man er på god vei til å ikke gjenta seg selv.
imsa gto skrev:
Jeg gjorde det en gang.. Hun ble livredd og begynte å hyle. Gjør det ALDRI igjen. Aldri i verden. Jeg får vondt i magen bare jeg tenker på det...Labambie skrev:
Bare man innser at man har gjort det og at det ikke var riktig tror jeg man er på god vei til å ikke gjenta seg selv.
Uff, ja. Det er absolutt ikke noe gøy. Er redd jeg skal gjøre det flere ganger, siden jeg flyter over av bekymringer, og misnøye med arbeidsliv, tidsklemme osv. kronisk sykt barn og endel utfordringer i forhold til det. Føler jeg trenger noen å snakke med om dette. Noen som er proff.
Humøret mitt har vært enormt vekslende de siste månedene. Både ovenfor barne og sambo. Har valgt å gå vekk og latt sambo tatt over situasjonen tidligere når det har gått for langt. Men i kveld er jeg hjemme alene.
Er redd det skjer igjen.....
Labambie skrev:
imsa gto skrev:
Uff, ja. Det er absolutt ikke noe gøy. Er redd jeg skal gjøre det flere ganger, siden jeg flyter over av bekymringer, og misnøye med arbeidsliv, tidsklemme osv. kronisk sykt barn og endel utfordringer i forhold til det. Føler jeg trenger noen å snakke med om dette. Noen som er proff.
Humøret mitt har vært enormt vekslende de siste månedene. Både ovenfor barne og sambo. Har valgt å gå vekk og latt sambo tatt over situasjonen tidligere når det har gått for langt. Men i kveld er jeg hjemme alene.
Er redd det skjer igjen.....
Har ei venninne som fikk god hjelp av helsestasjonen, om du ikke er redd for å bli litt konfrontert med det. Hvis du selv mener det er et problem da. Det hjelper jo lite hvis man går rett i forsvar.
Jeg forstår deg godt. Innimellom kunne jeg ønske jeg kunne få ut min frustrasjon (dog ikke på barnet mitt) og ikke bare jobbe med det i hodet mitt.
Det er vel også en grei tanke, som du allerede har, å ikke la ting som ikke er barnets skyld gå utover barnet. Selvom det er litt at det tipper over innimellom. Det skjer alle.
Jeg vet det er menneskelig å være sint. Men hvis det fortsetter i denne retningen for meg, så vil det bli ett problem for barna mine, og de vil vokse opp under samme forhold som jeg selv gjorde. Noe som ikke er ønskelig!imsa gto skrev:
For innenfor disse 4 vegger så blir jeg ikke bare sint for ting som normale folk blir sint for, men kan også kjenne tempen stige av ting som kanskje ikke er helt forståelig for de små.