borte;)

*LC*

Gift med forumet
zzzz

Her er det meg som snorker, så vi sover på hvert sitt rom i ukedagene, i helgene sover vi sammen for da gjør det ingenting om han ligger ens tund før han sovner.

*LC* skrev:
Hvordan klarer dere å sove natta igjennom? Samboer har etter forkjølelse, begynt å snorke. Jeg blir GAAAAL!!! Får ikke sove rett og slett. I natt sov jeg ikke fra kl 24 til 04, og blir utslitt, trøtt, sinna, lei meg - alt! Blir helt mental ustabil på natta, når jeg ikke får sove. Prøvd meg med en ørepropp (ikke to, for er livredd for å ikke høre sønnen min), men funker dårlig. Tips anyone?! Pleaseeee!!

Sambo har snorket i 6 år nå. Jeg sleit med søvn det første året, men er nå vandt med det, så jeg hører det ikke lengre.

Du kan jo sove på ett annet rom akkurat nå, siden det er midlertidlig. Evt at han kan sove på ett annet rom. Ellers er jo sov i ro øreplugger å anbefale. Evt tvinge han til å sove på magen.

Ingentng som funker her.. Har prøvd alt utenom å operere ut mandlene hans... 
Jeg dunker og slår i han og da stopper han for noen minutter i alle fall. Så er det på an igjen :( 

Trone skrev:
Jeg dunker og slår i han og da stopper han for noen minutter i alle fall. Så er det på an igjen :( 

Prøver det innimellom, men da blir han jo så sinna he he... Livredd for at han skal fortsette å snorke, for han er jo ikke syk lenger. Håper det går over:(.

Mrs. Polar skrev:

*LC* skrev:
Hvordan klarer dere å sove natta igjennom? Samboer har etter forkjølelse, begynt å snorke. Jeg blir GAAAAL!!! Får ikke sove rett og slett. I natt sov jeg ikke fra kl 24 til 04, og blir utslitt, trøtt, sinna, lei meg - alt! Blir helt mental ustabil på natta, når jeg ikke får sove. Prøvd meg med en ørepropp (ikke to, for er livredd for å ikke høre sønnen min), men funker dårlig. Tips anyone?! Pleaseeee!!

Sambo har snorket i 6 år nå. Jeg sleit med søvn det første året, men er nå vandt med det, så jeg hører det ikke lengre.

Du kan jo sove på ett annet rom akkurat nå, siden det er midlertidlig. Evt at han kan sove på ett annet rom. Ellers er jo sov i ro øreplugger å anbefale. Evt tvinge han til å sove på magen.

Er det noen spesielle øreplugger? *Løper og kjøper*:). Her snorkes det på magen også, men mest når han ligger på den ene siden.

*LC* skrev:

Trone skrev:

Prøver det innimellom, men da blir han jo så sinna he he... Livredd for at han skal fortsette å snorke, for han er jo ikke syk lenger. Håper det går over:(.

Mannebeinet mitt blir også sur når jeg gjør det, men det driter jeg i, he he he!! Jeg orker ikke ligge hver eneste natt og høre på den tåkeluren altså! Og det spiller ingen rolle hvilken side han ligger på, han snorker uansett.. 

Trone skrev:

Jeg gjør dette ja. De fleste gangene hjelper det ikke, da blir jeg sur, så setter han seg opp og da snorker han ikke (han sovner uansett så det gjør ikke noe :p)

Min slutter når jeg ruller han over på magen, da er det stille så lenge han ligger der :P
Heldigvis sover han så hardt at han ikke våkner av at jeg ruller han over :P
Men han snakker i søvne da... HØYT!.... Skal se jeg blir sprø jeg og etter en stund, nå er vi så nye at det er bare koselig :P

blafre skrev:

Trone skrev:

Jeg gjør dette ja. De fleste gangene hjelper det ikke, da blir jeg sur, så setter han seg opp og da snorker han ikke (han sovner uansett så det gjør ikke noe :p)

Kan ikke tro at mitt mannebein hadde klart å sitte oppe og sove :/ Men gjett om jeg skal prøve på det i natt da!!
Takk for tipset!! He he he! :D 

mannen begynte å snorke for noen år siden, og det har bare blitt verre og verre for hvert år, nå i det siste ble det så ille at man kan høre det gjennom flere lukkete dører osv. ekstremt høyt nivå på snorkingen.
Han har heldigvis fått cpap nå, så da snorker han ikke så lenge han har den på.

Her snorker han også noe helt vanvittig :-S
Han ble forvist til stua en ukes tid, men når han bare fortsatte å sove der så måtte jeg trygle han om å komme tilbake. Han syntes det var så deilig å få "fri" fra meg og ungen som ammer og "bråker" på natta...
Så lenge jeg får sovne først så kan han snorke alt han gidder, men om jeg må ligge og irritere meg over de forferdelige lydene så sovner jeg aldri :-S

passer på å legge meg før han... evt ligger jeg og slår han, dytter han og klyper han i nesa til han slutter lenge nok til at jeg sovner.....

han er så glad i meg atte på sånne netter.....

Dollface skrev:
passer på å legge meg før han... evt ligger jeg og slår han, dytter han og klyper han i nesa til han slutter lenge nok til at jeg sovner.....

han er så glad i meg atte på sånne netter.....

Den har jeg ikke prøvd he he.....

Akkurat nå skulle jeg ønske 1) at han selvfølgelig ikke snorket og 2) et ekstra rom med en ekstra seng. Jeg vil soooooove:).

Jeg våkner spesielt mye akkurat nå pga graviditeten, og da får jeg pokker meg ikke sove igjen med denne tåkeluren i bakgrunnen.

Om han snorker pga forkjølelse er det vel bare å holde ut til det går over, han er sannsynligvis hoven i luftveiene enda.. Er verre når man plages HVER natt og det blir enda verre når han er forkjølet.. Mannen min er operert to ganger for snorking med kortvarig resultat begge gangene.. Han bruker silence snorkeskum på natta og det hjelper faktisk!! Men nå har han gjennomført en ny søvnregistrering og skal tilbake til ønh poliklinikk og se hva som kan gjøres videre - han har store mandler og han føler selv at det snører seg i halsen og at han ikke klarer puste når han trener så han ønsker å få fjernet mandlene... 

Vet, jeg vet!!! Jeg har det langt i fra så ille altså, og håper at dette er forbigående. Har alltid vært var på lyder når jeg sover, og akkurat nå ekstra. Huff, det kan ikke være godt for hverken deg eller mannen din dette her. Håper dere finner ut av det! (Litt flau over klagingen min nå *rødme*.)

Ohyes, ett stk snorkekjæreste som påstår han bare puster tungt.

De gangene jeg og han sover sammen (vi bor i forskjellige byer nå), så ligger jeg og har tanker om "å bare kvele han bittelitt...". Jeg holder på å bli sprø. Jeg ender ofte på sofaen.

Jeg sover med propper, eneste muligheten til at jeg skal få sove. Han vet at jeg sover med propper og at jeg ikke alltid hører jenta vår om hu skulle våkne, så det er hans jobb å våkne. Og det gjør han. Men det første året som jeg ammet henne, da sov jeg på sofan emoticon

Ja, har et stk. snorkende mannfolk her også! Grrr! Har prøvd sånn "snorkeskum". Jeg syntes det fungerte delvis (og det er jo bedre enn ingenting!), men han syntes det smakte så fælt og sluttet derfor med det. Har også prøvd disse plaster greiene og de fungerer også delvis. Fungerer ikke hvis han er forkjølet/snørrete i nesen, noe han dessverre er ganske ofte. Så glemmer han dessuten å ta det på før han legger seg.

Så det blir mye sparking i leggen, klype på nesen, albue i siden osv. i løpet av natten.

(Jeg tør ikke bruke ørepropper - redd jeg ikke skal høre når vesla våkner. Hun snorker litt hun også forresten... Hehe, allerede så lik sin far - hvordan skal dette ende? :P )

Jeg gir han et dytt eller et spark bak hvis han begynner å snorke for høyt, og da stopper det som regel noen minutter. Hvis han ikke ligger på ryggen er det ikke så ille. Men ØREPROPPER er et must!

Back
Topp