Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan klarer dere å sove natta igjennom? Samboer har etter forkjølelse, begynt å snorke. Jeg blir GAAAAL!!! Får ikke sove rett og slett. I natt sov jeg ikke fra kl 24 til 04, og blir utslitt, trøtt, sinna, lei meg - alt! Blir helt mental ustabil på natta, når jeg ikke får sove. Prøvd meg med en ørepropp (ikke to, for er livredd for å ikke høre sønnen min), men funker dårlig. Tips anyone?! Pleaseeee!!*LC* skrev:
Ingentng som funker her.. Har prøvd alt utenom å operere ut mandlene hans...Trone skrev:
Jeg dunker og slår i han og da stopper han for noen minutter i alle fall. Så er det på an igjen :(
Mrs. Polar skrev:
Hvordan klarer dere å sove natta igjennom? Samboer har etter forkjølelse, begynt å snorke. Jeg blir GAAAAL!!! Får ikke sove rett og slett. I natt sov jeg ikke fra kl 24 til 04, og blir utslitt, trøtt, sinna, lei meg - alt! Blir helt mental ustabil på natta, når jeg ikke får sove. Prøvd meg med en ørepropp (ikke to, for er livredd for å ikke høre sønnen min), men funker dårlig. Tips anyone?! Pleaseeee!!*LC* skrev:
Sambo har snorket i 6 år nå. Jeg sleit med søvn det første året, men er nå vandt med det, så jeg hører det ikke lengre.
Du kan jo sove på ett annet rom akkurat nå, siden det er midlertidlig. Evt at han kan sove på ett annet rom. Ellers er jo sov i ro øreplugger å anbefale. Evt tvinge han til å sove på magen.
*LC* skrev:
Ingentng som funker her.. Har prøvd alt utenom å operere ut mandlene hans...Trone skrev:
Jeg dunker og slår i han og da stopper han for noen minutter i alle fall. Så er det på an igjen :(
Prøver det innimellom, men da blir han jo så sinna he he... Livredd for at han skal fortsette å snorke, for han er jo ikke syk lenger. Håper det går over:(.
blafre skrev:
Jeg gjør dette ja. De fleste gangene hjelper det ikke, da blir jeg sur, så setter han seg opp og da snorker han ikke (han sovner uansett så det gjør ikke noe :p)
passer på å legge meg før han... evt ligger jeg og slår han, dytter han og klyper han i nesa til han slutter lenge nok til at jeg sovner.....Dollface skrev:
han er så glad i meg atte på sånne netter.....