borte;)

Jeg sover med ørepropper, ikke at det hjelper om han sovner før meg men jeg våkner ikke av snorkingen hans når jeg har sovnet. Ingen problemer med å høre eldstemann som ligger i naborommet selv om jeg har ørepropper, jeg hører det om han bare fiser omtrent. I perioder blir sambl henvist til gjesterommet, ved forkjølelse feks for da snorker han mer.

Hahahaha.. Måtte le litt når jeg leste alle svarene :p godt å vite at det ikke bare er meg som misshandler mannen når han snorker! :p jeg knuffer, slår, sparker og brøler :p og som regel skjønner han ganske kjapt hvorfor, så jeg får bare ett grynt og et sukk, også snur han seg :p det går helt greit når vi legger oss. jeg sovner som regel med en gang hode treffer puta. men siden babyen leker hoppeball med blæra mi, må jeg opp 1000 ganger på do om natta..... DA sliter jeg med å få sove igjen! jammen ikke lett å sovne til lyden av et rustent sagbruk!! så de 14 dagene han er offshore er gull verdt når det gjelder nattesøvn :p

Her snorker ikke min mann så veldig mye, men litt.. Og jeg bruker sånn "sov i ro" i ørene :P  Genialt. Merker heller ikke andre ting som har lyd :P Bortsett fra hvis ungene roper eller begynner å gråte, det hører jeg :P

Jeg sover med ørepropper. Er noen på apoteket som funker ganske bra, som tar av den verste brodden av lyden. Jeg har sovet med ørepropper side vi traff hverandre for 2 år siden. Det er nok for at jeg sovner, men jeg hører om hundene beveger seg ute i gangen, så om du har døren til soverommene åpen og eventuelt babycall på nattbordet, kan jo det funke.
Lykke til hvertfall, og jeg føler med deg :)

Her var vi mange i samme båt, mer eller mindre. Noen som kan finne opp en mute-knapp kanskje he he..

sendte han til operasjon. han har tatt halsen nå og har fått time til nesen. har hjulpet mye etter halsoperasjonen, men må ta nesen også. han klarer nesten ikke puste gjennom nesen og har trodd han hadde anstrengelsesastma. ikke rart han ligger med åpen munn og sover da liksom. slanke seg hjelper også.

dytter til han og ber han legge seg på siden/magen. han snorker mest når han ligger på ryggen og gaper for da glir haken ned liksom.

Samme problemet her også.. Han sover i eit annet rom, eg orker ikkje å høyre på det. Har vert til doktoren og viser seg slik at han har store mandler. Vert oprasjon, noko som eg er veeeldig glad for !!

Jeg blir voldelig haha. Sparker borti han med beina, holder han for nesa, plager han skikkelig hehe. men noen ganger må jeg gå å legge meg på rommet til unga :p

snorkespray fra apoteket funker bra om han tar den rikltig, men man bør ha et opphold med den, ellers kan man miste effekten av den.

Ellers vet jeg om flere som ligger på hvert sitt rom pgr en mann som snorker. Ikke akkurat drømmen :p Men jeg vil SOOOOVE!!!

Huff du har all min sympati! Jeg har desverre blitt alt for vandt til det. Det eneste er at visst han begynner før jeg sovner sliter jeg, da dunker jeg i han til han blir gal

Men han snorket mindre når vi fjernet den ene puten og han ligger lavt med hodet også snorker han mindre visst han har haken ned mot brystet hvis du skjønner, for da ligger ikke tungen langt bak og blokkerer luftveiene.

Håper for din del at det er forbigående

Min kjære jobber stortsett om natta,  så vi sover på skift :)
Og stortsett sovnar eg før han, dersom vi sover på samme tid ;)

Hos oss fungerer det stort sett greit med den snorkinga. Jeg dytter borti han og sier noe sånn som : "Sagbruk", eller "du bråker".

"Unnskyld" sier han og skifter stilling for å se om det hjelper. Noen ganger hjelper det og andre ganger ikke. Hvis det ikke hjelper, dytter jeg borti ham igjen, osv. osv.

Han er snill, kjæresten min, blir ikke sur. Bare lei seg for at han våkner meg.

Back
Topp