Miss Claymore!
Forumet er livet
Jeg kjenner meg så igjen i dette! Har vi samme kjæreste?LittleMonkey skrev:
For en møkkamann!
Sender deg en stoooor klem!
Håper da virkelig ikke at vi har det! :-o Tusen takk forresten:-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For en møkkamann!
Han har jo noe som heter syk barnepasser dager da. Hvis han har igjen noe. Håper han tar seg sammen så dere får det bedre sammen.*Månestråle* skrev:
Miss Claymore! skrev:
For en møkkamann!
Håper da virkelig ikke at vi har det! :-o Tusen takk forresten:-)
Men hadde ikke svart han sånn som mannen din gjorde til deg, det er over grensen! Miss Claymore! skrev:
Han har jo noe som heter syk barnepasser dager da. Hvis han har igjen noe. Håper han tar seg sammen så dere får det bedre sammen.*Månestråle* skrev:
Han har ikke brukt noen, han har aldri vært borte fra jobben så lenge han har jobba der..
Jeg har full forståelse for at mannen ikke kan gå tidligere fra jobb. Hadde mannen min ringt og bedt meg komme hjem tidligere fordi han var sliten, hadde eg dessverre bare ledd tror jeg...charlieb skrev:Men hadde ikke svart han sånn som mannen din gjorde til deg, det er over grensen!
Enkelte dager er dritt, men noen ganger må man bare bite tennene sammen. Min mening.
Huff, dette hørtes jo ikke bra ut. Tror jeg hadde gått i taket hadde kjæresten min vært sånn mot meg. Høres ut som dere trenger å snakke littlillerypa skrev: