borte

talata

Forumet er livet
Borte vekk [:)]

dyyyyyt

Dytter denne litt te jeg

tror ikke det er dyrene..  lykke til videre..

Jeg trur jo heller ikke det er barna, men det er sinnsykt godt å høre at andre heller ikke tror det [:)]

Hørtes rart ut at det skulle være dyra siden det ikke er hver gang...

ORIGINAL: Sicily

Dette er nok ikke dyrene, nei.. Dyreallergi gir jo rimelig karakteristiske symptomer som rennende nese/øyne, kløe og røde, hovne øyne.. Si bare at hvis hun er sjalu fordi dere har dyr, kan hun jo skaffe seg sitt eget istedet for å kreve at dere skal kvitte dere med deres! [:@]
Etter det jeg har forstått fra sambo, så er denne mammaen allergisk mot dyr.... hehe så ho kan nok ikke det, men det er jo tydlig på denne jenta at ho aldri har hatt kontakt me dyr før... men Håper legene sier at det er noe annet da [:)]

ORIGINAL: talata

Dette er nok ikke dyrene, nei.. Dyreallergi gir jo rimelig karakteristiske symptomer som rennende nese/øyne, kløe og røde, hovne øyne.. Si bare at hvis hun er sjalu fordi dere har dyr, kan hun jo skaffe seg sitt eget istedet for å kreve at dere skal kvitte dere med deres! [:@]
Etter det jeg har forstått fra sambo, så er denne mammaen allergisk mot dyr.... hehe så ho kan nok ikke det, men det er jo tydlig på denne jenta at ho aldri har hatt kontakt me dyr før... men Håper legene sier at det er noe annet da [:)]

Hm.. Men ungen virker jo ikke allergisk når det ikke er hver gang? Og når hun ikke har allergi-symptomer? Håper de finner ut av det. Synes hele greia hørtes mystifistisk ut.
Altså, hvis det er det du lurer på, så kan ho det me å klage å krangel om alt om andre ting... Men jeg tok akkurat dette opp me dere bare for å høre om det virka som allergi, for jeg vil jo ikke at jenta ska bli sjuk når ho er her hvis du skjønner.. ble litt rotete den der kanskje..

ORIGINAL: dÅllface©

jeg har hunde og katteallergi..
men reagerer ikke på alle hunder og katter..
avhenger av rase, mye/lite pels.. om hunden/katten er mye ute osv osv..
Men reagerer på samme dyret hver gang.
Reagerer jeg på bikkja di en lørdag, så reagerer jeg på onsdag også.
[:)]

Vanskelig situasjon![&:]

Tror det er for tidlig å si om det er allergi. Det må hun jo evt testes for. Ikke alltid man får hovne og røde øyne av allergi.
Hadde spurt mora ut om hvilken medisin hun fikk sist, og hva legen trodde det var.
Hun har vel ikke bakgrunn for å si så bastant at det er allergi, vel?
Kan godt hende at det bare er en real vårforkjølelse som henger litt lenge i.

Lykke til![:)]

En vanskeligt situasjon dette[8|]
Men hva med å gå til legen å testa henne for allergi mot dyr så få dette enten bekreftet eller avkreftet??

Høres ikke ut som allergi, men en vet jo aldri.. Da måtte hun jo ha gått på medisiner hele tide, ikke bare på vinteren [&:][:D]

Få samboeren din til å be om kopi av papirene fra legen/innleggelsen.. Hvis det mot all formodning skulle skyldes dyrene så er det jo bare en ting å gjøre...

Jenta mi på 12 fikk påvist pollen - og dyre allergi (katt og hund) da hun var 6 år. Hun reagerer på samme måte hele tiden når hun eksponeres for det hun er allergisk mot. (Røde, hovne, rennende øyne og tett nese)

nå veit ikke jeg om ho går i barnehage eller på skole,men veit at det har vært mye ute å gått nå de siste mnd.. er ikke til å unngå... sambo her trodde også at minstemann var allergisk mot dyra til mora mi,men det er han ikke.. han har jo ei storesøster som går i bhg og da kommer ho hjem med basiller.. så tviler sterkt på at det er allergi. hvis det hadde vært det så hadde ho hatt rennende nese,og øyer... hosta en del eller nysi.. en kan også få problemer med å puste av allergi.. sambo har all slags allergi så har fått en del erfaring fra han lissom[:)]

Ja ho ska testes, de venter visst på time på sykehuset...

Ja sambo ska ringe mammaen når han kommer hjem fra jobben for å høre om de har fått noe svar..

Å det er klart at hvis det viser seg å være dyra, så kan vi jo ikke ha dem, men mammaen har allerede forlangt at vi ska kvitte oss me de.. Men jeg ska ha det påvist først!

Back
Topp