Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: SicilyEtter det jeg har forstått fra sambo, så er denne mammaen allergisk mot dyr.... hehe så ho kan nok ikke det, men det er jo tydlig på denne jenta at ho aldri har hatt kontakt me dyr før... men Håper legene sier at det er noe annet da [:)]
Dette er nok ikke dyrene, nei.. Dyreallergi gir jo rimelig karakteristiske symptomer som rennende nese/øyne, kløe og røde, hovne øyne.. Si bare at hvis hun er sjalu fordi dere har dyr, kan hun jo skaffe seg sitt eget istedet for å kreve at dere skal kvitte dere med deres! [:@]
ORIGINAL: SicilyAltså, hvis det er det du lurer på, så kan ho det me å klage å krangel om alt om andre ting... Men jeg tok akkurat dette opp me dere bare for å høre om det virka som allergi, for jeg vil jo ikke at jenta ska bli sjuk når ho er her hvis du skjønner.. ble litt rotete den der kanskje..
ORIGINAL: talata
ORIGINAL: SicilyEtter det jeg har forstått fra sambo, så er denne mammaen allergisk mot dyr.... hehe så ho kan nok ikke det, men det er jo tydlig på denne jenta at ho aldri har hatt kontakt me dyr før... men Håper legene sier at det er noe annet da [:)]
Dette er nok ikke dyrene, nei.. Dyreallergi gir jo rimelig karakteristiske symptomer som rennende nese/øyne, kløe og røde, hovne øyne.. Si bare at hvis hun er sjalu fordi dere har dyr, kan hun jo skaffe seg sitt eget istedet for å kreve at dere skal kvitte dere med deres! [:@]
Hm.. Men ungen virker jo ikke allergisk når det ikke er hver gang? Og når hun ikke har allergi-symptomer? Håper de finner ut av det. Synes hele greia hørtes mystifistisk ut.
ORIGINAL: dÅllface©[:)]
jeg har hunde og katteallergi..
men reagerer ikke på alle hunder og katter..
avhenger av rase, mye/lite pels.. om hunden/katten er mye ute osv osv..
Men reagerer på samme dyret hver gang.
Reagerer jeg på bikkja di en lørdag, så reagerer jeg på onsdag også.