Borte :)

Gratulere så masse med nr 2 på vei! for min del hadde ikke de der vært under betegnelsen svigerforeldre mer om ikke de hadde klart å ta seg sammen og oppføre seg som voksne mennesker!!!

ORIGINAL: Bouncy Buttocks

I dette tilfellet ser jeg bare en ting som kan vri situasjonen ut av den merkelige svigerfaen-sirkelen som de har viklet familien inn i, og det er å gi etter for trangen til å kaste noe på dem. Begynn med noe lett, som en nyåpnet dorull, og så tar du det gradvis til stekepanne.

Haha!![:D]

Men sign. For noen utrolig tåpelige mennesker.. [:@][:@][:@]

Kjenner jeg blir sinna når jeg leser hva de gjør mot dere!! Tenkt at dette KUN der deres sak, og det er dere som bestemmer over egne liv!!

Gratulerer med babyen i magen og fryd dere over at dere får et barn til[:)]

gratulerer med en liten baby[:D][:D][:D]

jeg ville IKKE latt dette gå og la dem få være så masse de vil og slikt med det barnet dere allerede har, hadde sagt at de ikke kan velge å bli glad for/i det ene barnet og ikke det som kommer... helt forbanna tåpelig... hva faen har de med det å gjøre??????????[:@][:@][:@][:@][:@][:@]

ORIGINAL: Opsideisi

Jeg kjenner jeg får lyst til å prate med dem selv !!!!

Det er rakkern meg bedre med ingen svigers enn dine svigers! Dette er noe av det verste svigers-påfunnet jeg har hørt !!

Enig- har samme aldersforskjell på mine 2 eldste som du får[:)] synes det er helt perfekt [:D]

i helvete da. for noen idioter. Måtte tusen maur krypa oppi ræven på de[:@]

Herreguuud[:'(][:'(]

Noe så sårende også da!![&o]

Her har vi også valgt to tette, og håper ikke vi får slike reaksjoner når vi sier det til helga[:-]

Hadde det det vært mine svigers, så hadde dei ikkje vært i mitt liv meir..
Då hadde eg gitt dei en stor varm klem, menst eg stappa ei stor, feit brennesle og en skorpion under genseren på dei...
Og litt salt.

Hjelpe meg.. At det går an å si noe sånt!!!

Jeg hadde kommet til å fortalt de et sannhetens ord jeg og ja. Tror jeg hadde fortalt de at de fikk akseptere og være glad i begge, ellers fikk de ikke se noen av de.
Tror jeg hadde holdt både meg og storesøster unna til de kom krypende og sa unnskyld.

ORIGINAL: Opsideisi

Jeg kjenner jeg får lyst til å prate med dem selv !!!!

Det er rakkern meg bedre med ingen svigers enn dine svigers! Dette er noe av det verste svigers-påfunnet jeg har hørt !!

ORIGINAL: rodstilk

Jeg ble faktisk helt målløs! Fy faen!

Signerer. De minner meg om min svigermor. Eldste jenta mi er psykisk utviklingshemmet og hun har sagt til oss og andre at det hadde vært best om prinsessa vårs hadde dødd under eller rett etter fødsel (tung og litt komplisert fødsel). Jævlig å høre. Hun ønsket at vi skulle ta abort med nr 2 og 3 og ble sur på oss da vi ikke gjorde det og kalte oss idioter og en del andre mindre pene ting. I de 14 årene jeg og sambo har vært sammen har hun lagd mye kvalme. Nesten ødelagt oss, men det er jo også målet hennes. Å sørge for at vi går fra hverandre. Det har hun sagt. Det samme med den andre sønnen hennes og hans samboer. Så nå har vi minst mulig med henne å gjøre og det er hennes egen skyld. Hun kan ikke si at vi ikke har prøvd iallefall. [:'(][:@]

jeg synes det er greit at folk sier meningene sine jeg da og hva de synes. å si på forhånd at jeg ville ventet med å få et barn pga ditten og datten er jo greit, men når andre da velger å gjøre det anderledes er de A) frekkt å si at man skammer seg over andres valg og B) ingen hensikt å si det allikevel siden barnet er på vei. Hva skal man si da? det er jo ikke noe å gjøre med det..

jeg ville sagt at det er greit at de har en mening om det og gjerne fortelle hva de føler. men at de også må respektere deres valg. I tillegg ville jeg nok sagt at det er værre ting å bruke ordet "skamme seg" over, enn å få to tette barn med en helt ok økonomi.

ps. som alenemor har jeg halvparten av deres inntekt. klarer oss helt fint vi! og jeg har et DYRT billån og forsikring.

Da trenger de enkelt og greit ikke ha noe som helst med barna dine å gjøre da, hadde aldri latt mine barn være rundt folk som mener de skammer seg over en eller fler av de [:@]

Tror mannen hadde fått en stekepanne etter seg om han IKKE hadde sagt tilbake om pappan hans noen gang hadde lirket av seg noe så idiotisk..hadde det vært min mamma hadde jeg eksplodert direkte[:@]

Syns gubben din skal fortelle de et sannhetens ord jeg, er jo hans foreldre....Hva ville du gjort om dine foreldre hadde sagt sånn?
Som en voksen person hadde jeg aldri i verden godtatt at noen som helst skulle bestemt for meg når jeg skulle hatt barn!! Hadde rett og slett meldt meg ut av familie med dem, altså jeg hadde ikke villet hatt noe med dem å gjøre. Tror ikke jeg ville latt barna mine omgå med folk med sånne holdninger heller jeg...blæææh!!! Grattis med bebis da[:)]

ORIGINAL: Mrs Lutz

jeg synes det er greit at folk sier meningene sine jeg da og hva de synes. å si på forhånd at jeg ville ventet med å få et barn pga ditten og datten er jo greit, men når andre da velger å gjøre det anderledes er de A) frekkt å si at man skammer seg over andres valg og B) ingen hensikt å si det allikevel siden barnet er på vei. Hva skal man si da? det er jo ikke noe å gjøre med det..

jeg ville sagt at det er greit at de har en mening om det og gjerne fortelle hva de føler. men at de også må respektere deres valg. I tillegg ville jeg nok sagt at det er værre ting å bruke ordet "skamme seg" over, enn å få to tette barn med en helt ok økonomi.

ps. som alenemor har jeg halvparten av deres inntekt. klarer oss helt fint vi! og jeg har et DYRT billån og forsikring.

jeg synes vell at en ting er å mene det, men at slike typer meninger kan en holde inni seg, jeg synes ikke dette er noe HI og hennes mann trenger å lytte til!

ORIGINAL: rodstilk

Jeg ble faktisk helt målløs! Fy faen!

ORIGINAL: siljegulli

De får SKAMME seg ALENE da!!!!! [:@]
Blir sjokkert jeg, at noen kan oppføre seg slik!!

Og over 1,5 år imellon ungene, ikke akkurat noe sensasjon det da.... Og det har de vel strengt tatt ingenting med heller!

Jeg hadde nok troppa opp hos de imorgen å fortalt de en historie eller to....

SIGN

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

Trekk pusten inn.....Og pust rolig ut igjen...
Tell gjerne til ti også [:D]

Og: De har ikke noe med det! [>:]

For noen folk altså!

Jeg ville som de andre sier her, tatt meg en tur over og sagt nøyaktig hva jeg mente om saken. Eller det beste ville jo vært om du får mannen din med deg også, for da kan han "støtte opp" om hva du sier.

forstår jeg skal gå og klemme min svigerfar og takke ham for den han er etter å ha lest dette innlegget...

Back
Topp