Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Bouncy Buttocks
I dette tilfellet ser jeg bare en ting som kan vri situasjonen ut av den merkelige svigerfaen-sirkelen som de har viklet familien inn i, og det er å gi etter for trangen til å kaste noe på dem. Begynn med noe lett, som en nyåpnet dorull, og så tar du det gradvis til stekepanne.
ORIGINAL: Opsideisi
Jeg kjenner jeg får lyst til å prate med dem selv !!!!
Det er rakkern meg bedre med ingen svigers enn dine svigers! Dette er noe av det verste svigers-påfunnet jeg har hørt !!
ORIGINAL: rodstilk
Jeg ble faktisk helt målløs! Fy faen!
ORIGINAL: Mrs Lutz
jeg synes det er greit at folk sier meningene sine jeg da og hva de synes. å si på forhånd at jeg ville ventet med å få et barn pga ditten og datten er jo greit, men når andre da velger å gjøre det anderledes er de A) frekkt å si at man skammer seg over andres valg og B) ingen hensikt å si det allikevel siden barnet er på vei. Hva skal man si da? det er jo ikke noe å gjøre med det..
jeg ville sagt at det er greit at de har en mening om det og gjerne fortelle hva de føler. men at de også må respektere deres valg. I tillegg ville jeg nok sagt at det er værre ting å bruke ordet "skamme seg" over, enn å få to tette barn med en helt ok økonomi.
ps. som alenemor har jeg halvparten av deres inntekt. klarer oss helt fint vi! og jeg har et DYRT billån og forsikring.
ORIGINAL: rodstilk
Jeg ble faktisk helt målløs! Fy faen!
ORIGINAL: siljegulli
De får SKAMME seg ALENE da!!!!! [:@]
Blir sjokkert jeg, at noen kan oppføre seg slik!!
Og over 1,5 år imellon ungene, ikke akkurat noe sensasjon det da.... Og det har de vel strengt tatt ingenting med heller!
Jeg hadde nok troppa opp hos de imorgen å fortalt de en historie eller to....