Borte :)

Uff.
Stor klem til deg.

Her er begge bestemødrene gått bort og bestefedrene kunne ikke brydd seg minde, så det problemet har vi ikke.......

For noen idioter, verste jeg har hørt!! Hva var egentlig hensikten deres med å si det der? Man snakker ikke slik til voksne mennesker, om det er barna sine eller ei!
Jeg hadde ikke klart å sett dem i øynene igjen, det der hadde virkelig vært dråpen for min del. Det er totalt unødvendig å ha mennesker i livet sitt som kun bringer noe negativt med seg!

Åh,du har så fantastiske svigers Kristine![:'(]
Jeg blir helt imponert over hva voksne mennesker kan lire ut av seg!!!!!

Men la meg si det sånn,hadde det vært mine foreldre som hadde sagt noe sånt til meg,hadde jeg ALDRI snakket med de igjen!For hvis de skammer seg over den lille i magen,trenger de heller ikke ha noe med Nora å gjøre!!!
Så da gjelder det samme for svigers!
Og dere tjener mer enn nok til å forsørge dere selv,så det der er bare PISS!
Håper du får frem det du vil si til dem,og at de putter hue i ræva når du er ferdig med dem!!

*innmari glad for at jeg slipper svigers*[;)]
[8D]

Kristine, sender dere en stoor klem 

Er helt målløs!!

Jeg hadde blitt oppriktig lei meg jeg, hvis mine svigerforeldre hadde sagt noe sånt. Uansett hva som skjer så må du forholde deg til dem på en eller annen måte, og det må føles veldig vanskelig.
Det er jo greit at de mener noe om graviditeten din, men enkelte ting er greit å holde innenfor husets fire vegger. Å kalle sin egen sønn inn på teppet på denne måten er jo tåpelig, de har ingenting med hvor mange barn dere ønsker, eller når dere får dem. Jeg syns dette var utrolig dårlig gjort av dine svigerforeldre. Håper det ordner seg for dere, og at svigerforeldrene kommer med en unnskyldning!

ORIGINAL: rodstilk

Jeg ble faktisk helt målløs! Fy faen!

Nei, fy faen! Går det virkelig ann?? Voksne mennesker! Jeg skammer med dypt og inderlig på DERES vegne!

ORIGINAL: STJERNE*

Så få ut fingern å ring dem da[;)] Eller dra hjem til dem i morgen. Snakk og fortell hva du mener. Hjelper ingenting å si det her.. annet enn at du kanskje får slike gode råd som dette[;)] Nei, men ønsker deg lykke til. Det hadde jeg aldri akseptert. Jeg er en person som liker å ta ting med en gang, være ærlig, prate med de det gjelder. Hjelper ikke bare være sure på hverandre dag ut og dag inn. Noe må skje[;)]

ORIGINAL: YsePyse

For noen møkkasekker! Typisk for folk som skal komtrollere alle og alt rundt seg. Manipulerende! de er sikkert vant til å få vilja si ofte.. æsj[:'(]

Jeg hadde kutta all kontakt med dem tvert, selv om det er foreldrene til mannen din. De har ingen respekt for dere som voksne mennesker, si ifra hvorfor dere ikke vil ha noe med dem å gjøre og deretter kutt dem ut. Kutt kontakten en stund i hvertfall, kanskje pipen får en annen lyd...Makan til kontrollerende og beregnende mennesker! Og inntekten deres er helt vanlig gjennomsnittlig og grei inntekt! Vi har ikke så mye mer vi, enda vi har huslån, biler osv...Vi klarer oss greit og greier til og med å spare litt.

Jeg har vært veldig klar på at det jeg og min samboer velger å gjøre med våre liv ikke angår noen andre enn oss.
Dersom mine, eller hans foreldre hadde prestert å si noe som dette, tror jeg at jeg hadde blitt så såret at jeg ikke ønsket kontakt med de igjen før de ba om en real unskyldning, og virkelig mente det!

ORIGINAL: Frk august

Jeg har vært veldig klar på at det jeg og min samboer velger å gjøre med våre liv ikke angår noen andre enn oss.
Dersom mine, eller hans foreldre hadde prestert å si noe som dette, tror jeg at jeg hadde blitt så såret at jeg ikke ønsket kontakt med de igjen før de ba om en real unskyldning, og virkelig mente det!

Det foreslo søsteren min også, men problemet er at de ALDRI kommer til å be om unnskyldning til meg for noenting..så da ser vi dem vel aldri igjen. Ikke at det hadde plaget MEG så innmari, men jeg hadde fått hørt resten av livet at jeg tok fra dem barnebarnet sitt (og henne muligheten til å kjenne dem) bare for å være vrang og barnslig. Hurra! Men jeg merker jo at jeg kanskje ikke kommer til å være så fryktelig ivrig på å ofre det ene og det andre for å få møtt dem i fremtiden.. [X(]

ORIGINAL: KristineBirgitte

Mannen min hadde bare svart at de fikk bare synes det da, og prøvd å konsentrere seg om ikke å fyre seg opp, latt dem snakke ferdig og så gått. Men jeg kommer til å trampe ned der imorgen og si akkurat hva jeg synes. Det får da være grenser.. selv om de ikke tror det [8D]

det syns jeg virkelig du skal gjøre!! fy fader!! hadde klikka om det var mine svigers!

syns du skal ringe å høre hva dere skal gjøre jeg... adoptere bort ungen?? makan for noen nek !

snakket med de?

ORIGINAL: Jafseslafsaslappfis

snakket med de?

Japp! Trampa inn der i ettermiddag og prøvde å få sagt det jeg ville si, men det var useless. De lo bare av meg og "hormonene" mine og mente jeg overreagerte grundig. De får da vel lov å si til sin egen sønn hva de synes. Og da jeg fortalte hvor fortvilet han var, var svaret "han skjønte vel for en tabbe han har gjort, da". Jeg fikk overhodet ikke medhold i at noen ting kan man synes INNI SEG, og de står på sitt. "Jeg står for det jeg sa, og det gjør ****-*** også!". Jaja, det var vel worth a try.. vi gleder oss på egenhånd vi da [:)]

[:@][:@][:@][:@]

Kjenner jeg blir så sint, skuffa og oppgitt på dine vegne! At det er mulig! De står for det de sa? Herre, det er litt av noen mennesker altså..[:'(]

ORIGINAL: KristineBirgitte

ORIGINAL: Jafseslafsaslappfis

snakket med de?

Japp! Trampa inn der i ettermiddag og prøvde å få sagt det jeg ville si, men det var useless. De lo bare av meg og "hormonene" mine og mente jeg overreagerte grundig. De får da vel lov å si til sin egen sønn hva de synes. Og da jeg fortalte hvor fortvilet han var, var svaret "han skjønte vel for en tabbe han har gjort, da". Jeg fikk overhodet ikke medhold i at noen ting kan man synes INNI SEG, og de står på sitt. "Jeg står for det jeg sa, og det gjør ****-*** også!". Jaja, det var vel worth a try.. vi gleder oss på egenhånd vi da [:)]

Fy faen i helvete... eg trur eg fikk et snev av svangerskapsforgiftning no.. Blodtrykket steig iallefall i raseri på dine vegne...

Back
Topp