Borte :)

ble faktisk litt sjokkert når jeg leste innlegget din og det skal mye til før jeg reagerer[:@]
At voksne mennesker som attpåtil skal bli betseforeldre til dette barnet kan få seg til å si slike ting er rett og slett sjokkerende.
Men du, hva sa mannen din til dem da???

Jeg kjenner jeg får lyst til å prate med dem selv !!!!

Det er rakkern meg bedre med ingen svigers enn dine svigers! Dette er noe av det verste svigers-påfunnet jeg har hørt !!

Sjokkert!!

ORIGINAL: rodstilk

Jeg ble faktisk helt målløs! Fy faen!

er det mulig??? går ikke an å oppføre seg sånn!! [:'(]   hadde dratt til dem i morgen og sagt akkurat det jeg mente om det de hadde sagt..! de har jo sagt hva de mener,så da må jo du få si det også! 

Det er vel ikke det første fullstendig uakseptable de har gjort så vidt jeg vet... Du må bare ta avgjørelsen - drit i dem! Eneste du kan gjøre. Reduser dem til ikke-personer i livene deres.

Mannen min hadde bare svart at de fikk bare synes det da, og prøvd å konsentrere seg om ikke å fyre seg opp, latt dem snakke ferdig og så gått. Men jeg kommer til å trampe ned der imorgen og si akkurat hva jeg synes. Det får da være grenser.. selv om de ikke tror det [8D]

ORIGINAL: Opsideisi

Jeg kjenner jeg får lyst til å prate med dem selv !!!!

Ja, kan du ikke det da? Gruer meg litt til denne samtalen kjenner jeg [8D][:D]

..og bare sånn for the record: ja, jeg har tenkt å snakke med dem (og har fått noen veldig fine forslag til akkurat hva jeg kan si herfra, takk! ), jeg tror jeg bare trengte å blåse ut litt og få littegrann backup på at det ikke er jeg som er hormonell og overreagerer og gjør meg vrang og slikt. Takk! [:)]

ORIGINAL: KristineBirgitte

..og bare sånn for the record: ja, jeg har tenkt å snakke med dem (og har fått noen veldig fine forslag til akkurat hva jeg kan si herfra, takk! [:D]), jeg tror jeg bare trengte å blåse ut litt og få littegrann backup på at det ikke er jeg som er hormonell og overreagerer og gjør meg vrang og slikt. Takk! [:)]

Husk å ta med noe kastbart.

ORIGINAL: Bouncy Buttocks

..og bare sånn for the record: ja, jeg har tenkt å snakke med dem (og har fått noen veldig fine forslag til akkurat hva jeg kan si herfra, takk! [:D]), jeg tror jeg bare trengte å blåse ut litt og få littegrann backup på at det ikke er jeg som er hormonell og overreagerer og gjør meg vrang og slikt. Takk! [:)]

[8D]

Det er ikke noe som sårer en mer, enn å si at barn man velger å få er et dårlig valg. Uansett hva svigers mener, så er det jo deres valg.
Jeg husker min mamma sa første gangen jeg var gravid, at det var vel ikke mulig at jeg ombestemte meg(var da 5 mnd på vei) og det svir. I tillegg så blir man jo ekstra hormonell også.

Jeg håper du får sakt det du mener til svigers på en Ok måte og at de legger seg flate. Det tar litt tid å svelge slike kommentarer.

ORIGINAL: Godhjerta

ORIGINAL: Bouncy Buttocks

Noe som er er vanskelig å få opp av teppet... [8D]

OOOH, KAST EGG!!! :-D

først og fremst: Gratulerer så mye med gullet i magen :)

Hadde det vært mine svigerforeldre så hadde ikke jeg sett noe mer til dem i hvertfall, og ikke hadde de vært velkomne i mitt hjem. Og de hadde hvertfall ikke fått lov til å møte det lille uskyldige barnet som de skammer seg sååå inderlig over! Nei, å si at deres eget barnebarn er uønsket, DET hadde aldri i verden jeg godtatt!!

Gratulerer med baby i magen..
Og kondolerer med SLEMME svigers.. Så utrulig trist at dei ikkje evner å glede seg med deg og sin egen sønn.... Fatter ikkje at det er mulig...

Jøssenavn !
Hva er det med folk !!
Greit om man blander seg inn i barnas liv om de skal kjøpe hus eller ha store økonomiske utgifter. Da syns jeg foreldrene kan gi råd og litt sånn.. Men i en sånn situasjon hadde jeg faktisk helle foretrukke en kniv rett i hjerte !
Vært et lite barn er jo et mirakel og en skatt !! Uansett om søskenet er Halvanne år eller 4 år[8|]

ORIGINAL: siljegulli

De får SKAMME seg ALENE da!!!!! [:@]
Blir sjokkert jeg, at noen kan oppføre seg slik!!

Og over 1,5 år imellon ungene, ikke akkurat noe sensasjon det da.... Og det har de vel strengt tatt ingenting med heller!

Jeg hadde nok troppa opp hos de imorgen å fortalt de en historie eller to....

åååå fyyy faaaen!!!

Back
Topp