Borte :)

KristineBirgitte

Forumet er livet
Poff.. Godt å få lufta ut litt og hørt om jeg er helt på bærtur når jeg synes det er drøyt. Tusen takk til alle som har svart [:)]

Jeg ble faktisk helt målløs! Fy faen!

ORIGINAL: rodstilk

Sign.. Hva sier mannen din da?

Gratulera med bebis i magen[:D][:D][:D][:D][:D]

og til svigers:[:'(][:@][&:][:'(][:@][:@][:@][:'(][:'(]
Eg har ikkje ord!!! Er det muleg å vere so idiot???

De får SKAMME seg ALENE da!!!!! [:@]
Blir sjokkert jeg, at noen kan oppføre seg slik!!

Og over 1,5 år imellon ungene, ikke akkurat noe sensasjon det da.... Og det har de vel strengt tatt ingenting med heller!

Jeg hadde nok troppa opp hos de imorgen å fortalt de en historie eller to....

I dette tilfellet ser jeg bare en ting som kan vri situasjonen ut av den merkelige svigerfaen-sirkelen som de har viklet familien inn i, og det er å gi etter for trangen til å kaste noe på dem. Begynn med noe lett, som en nyåpnet dorull, og så tar du det gradvis til stekepanne.

Tror jeg hadde satt meg i bilen og kjørt dit og sagt NØYAKTIG hva jeg mener!![:@] 35000 tilsammen i mnd er da søren meg ikke fryktelig lite penger og hva i søren har de med dette å gjøre?? Hva vil de oppnå ved å si dette? Uvenner? Ja, vær så god!

Så få ut fingern å ring dem da[;)] Eller dra hjem til dem i morgen. Snakk og fortell hva du mener. Hjelper ingenting å si det her.. annet enn at du kanskje får slike gode råd som dette[;)] Nei, men ønsker deg lykke til. Det hadde jeg aldri akseptert. Jeg er en person som liker å ta ting med en gang, være ærlig, prate med de det gjelder. Hjelper ikke bare være sure på hverandre dag ut og dag inn. Noe må skje[;)]

Ja, må få legge til, at jeg hadde IKKE tatt i mot dette i stillhet. Men det overrasker vel ingen her. [8D][8D]

ORIGINAL: rodstilk

ORIGINAL: Sicily

Ja, må få legge til, at jeg hadde IKKE tatt i mot dette i stillhet. Men det overrasker vel ingen her. [8D][8D]

HVA?! ikke? [:o][:o][:o][X(]

Kan jeg spør hvor gammel du er?, for hvis du er 18-19, så føler de vel fortsatt at de må oppdra deg. UANSETT, dette er absoluttttttt ikke dems sak. Herregud for noen folk.

Disse menneskene hadde jeg hodlt meg langt unna.

ok.... d va jo IKKE ein fin ting å sei [:-]
greit at di syntes d e for tett men nå e d heller ikke di som ska ha ungene då d e jo dåkke [:)]

mine e ennå tettere feb09 å juli10
farmorå mi sa og at hu anbefalte ikke to tette får pappa å tante e tette (i følge hu vertfall [8|] 3år imellom) å d va så sykt travelt.
for min del har d bare vært kjekt. [:D]

så gratulera me babyen som komme i august [:D]
å lykke t me svigers

Nå ble jeg faktisk helt rystet, og det skal jaggu meg noe til!!

JEG hadde tatt meg en tur til dem alene, og sagt det du har skrevet, altså om hvilken grunnlag dem har for å skamme seg over dette, for der finnes ikke noe grunnlag.

Fader altså, jeg ble skikkelig provosert nå!

ORIGINAL: STJERNE*

Kan jeg spør hvor gammel du er?, for hvis du er 18-19, så føler de vel fortsatt at de må oppdra deg. UANSETT, dette er absoluttttttt ikke dems sak. Herregud for noen folk.

Hehe, bare spør [:)] Jeg er 23, mannen min er 25.

Back
Topp