borte

Så trist!!!!!!! Har ikke ord.......................

Dette var rørende... Uff.. vi er så alt for heldige..!!!

ORIGINAL: Curlyyysue

Åi det var sterk lesing...

Forferdelig!!!!

Tårene triller og triller og triller mens jeg ser min lille snuske ligge og sove så godt her ved siden av meg.
Nå har det kommet en video også. Jeg er helt kvalm og føler meg kvalt av gråt.

Herregud, bare griner her jeg sitter. [:(][:(][:(]

Jeg vil bare kaste opp.... Fy faen så urettferdig livet kan være...!!![:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Så sterkt å lese at jeg ikke klarte å lese mer..[:(][:(][:(][:(][:(] Helt grusomt.[:(][:(][:(][:(][:(]

Hjærteskjærende !!
Jeg bare gråter og gråter og gråter!
Det må være så forferdelig vondt..
Hjertet mitt blør !!

huff har ikke ord, helt forferdelig grusomt... bare gråter å gråter

Jeg griner mer enn aldri før.
Så ufattelig urettferdig, trist og vondt[:(]

Jeg rister og hulker høylydt, og er så ubeskrivelig glad for de to barna jeg har!!!
*Løpe ut og holde dem hardt og aldri slippe taket*

Hvil i fred, lille venn!!!

ORIGINAL: KatrineH

Dette var rørende... Uff.. vi er så alt for heldige..!!!

Leste og angrer ikke... selv om det var tøft å komme seg igjennom.
tror faktisk jeg kunne endt opp med å gjøre noe av det samme... uten å vite sikkert...
må være godt å ha en plass å skive ut sorg, lengsel
men vet jeg ville lengte etter å vise fram min lille skjønnhet... for han var jo aldeles nydelig... gutten hennes
Og for noen vakre mellodier hun hadde i den bildekavalkaden

Livet er skjørt, ta det ikke forgitt!!!
knepper henda for ord blir så fattige, men sender varme tanker og bønner i kveld for familien der
og takker for min egen lille familie... føler meg altfor heldig og priviligert!

Ja dette er forferdelig :( har fulgt bloggen hennes i mange måneder, og blitt kjent med jenta, hun er en barndoms venninne av sambo [:(] jeg gikk hele tiden å ventet på de gode ordene! Jeg har kommet hjem med verdens beste sønn! Isteden fikk jeg en melding som gjorde meg gråtkvalt og forbannet! Skjønner ikke ossen noen skal fortjene det! Verden er så urettferdig [:@] Karoline er en veldig sterk jente! Hun fortjente ikke dette

Back
Topp