borte

maric

Gift med forumet
*poff*

uff..tør ikke lese engang...men kjenner at jeg ikke vet hvordan jeg hadde taklet noe sånt selv..og at de som har vært igjennom en sånn tragedie er ufattelig sterke og all ære og hatten av til dem..at de klarer seg allikevel![&:]

ORIGINAL: sicret

uff..tør ikke lese engang...men kjenner at jeg ikke vet hvordan jeg hadde taklet noe sånt selv..og at de som har vært igjennom en sånn tragedie er ufattelig sterke og all ære og hatten av til dem..at de klarer seg allikevel![&:]

huff skjønner deg, var derfor jeg skrev litt om det så ikke de som ikke vil inn å lese hadde fått ett sjokk..
å ja, hatten av til de som kommer seg gjennom det..!

helt ufattelig trist, er så inderlig taknemlig for å ha mi friske lille jinte..

Heeelt forferdelig!!!
Får så vondt, skulle ønske ingen måtte oppleve noe så grusomt

Grusomt! særlig når man ser hva hun har skrevet tidligere [:(]

Tåren bare trille her, må vær helt grusomt[:(][:(][:(]

Hvil i fred lille venn[:(]

Dette er det jævligste jeg har lest!!! Nå sitter jeg og hulker. Har aldri før blitt SÅ trist av en blogg.. dette rørte veldig ved mitt hjerte. Og bildene.. herreguuuud.. stakkars foreldre. nei jeg har ikke ord. hvorfor måtte jeg gå inn der. Herregud

Sett en advarsel på tittelen også Maric, for dette var ille.

Så ufattelig trist [:(] Dette gjorde vondt å lese. Stakkars. Så utrolig rettferdig. 16 dager over tiden gikk hun [:(][:(]

[:(][:(][:(][:(]

Leste det i går, herregud hvor ufattelig trist[:(] Ingen skulle noen gang ha måtte begravet sitt eget barn!

off så grusomt:( jeg kan ikke fårestille meg smerten de går gjennom. jeg kan ikke en gang fårestille meg et liv uten sønnen min<3

var ei som mistet sønnen sin 8 timer etter fødselen[:(] ho hadde skrevet blogg når ho gikk gravid og om det som skjedde... forferdeli..[:(]

http://grimsmo.blogg.no/

tårene bare renner.. har ikke ord..

Back
Topp