Borte uten barn

Mikrogram

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2021
Hva er det lengste du har vært borte fra julibarnet så langt? Vet det er store forskjeller på både mødre og barn, men hadde vært interessant å høre hvor lenge dere er vekke fra dem om gangen :)

Her er det lengste jeg har vært vekke 8-9 timer, og foreløpig aldri på natta.. Deilig å være litt borte uten barn, men foreløpig ammer jeg fortsatt på natta, så litt større terskel for overnatting :) men har egentlig ikke vært aktuelt enda heller..
 
Hoho...det lengste her er 3 timer.. Var på julebord i desember :p er stuck hjemme hver kveld..
 
3 timer:p hehe
Det har vært når jeg har vært på møter e.l.
Kunne sikkert klart mer, men gidder ikke dra bort bare for å dra:p hihi

Ammer på kvelden, siste kveldskosen, og tidlig på morgenen, så venter nok litt med å være borte på natta.
 
Vi har vært borte et par ganger opptil 4-5 timer hver oss, hvor den andre er hjemme med ham, men sammen har vi kun vært borte fra ham 1 gang, i 1 1/2 time da han var 11 mnd gammel.
(Han er 1 år nå, så jeg hører jo egentlig ikke til under dette forumet. ;) )
 
Jeg begynte i jobb igjen på fredag, så da var jeg vekke 8 timer, som også er det lengste. Men det gikk helt fint! I påsken skal hun overnatte en natt hos besteforeldrene, blir spennende :)
 
Sålangt er det 12 timer. Forferdelig følelse siden det var første gang! Grunner operasjon for meg på sykehuset så dro på morgenen før hun sto før og rakk akkurat hjem til hun la seg :)
 
Lillebror har hvert hos bestemor siden torsdag formiddag. Jeg er stuck på sykehuset med eldste så har ikke noe valg. Så han i går da, men når jeg får han hjem kommer jo ann på når frøkna blir skrivd ut, men ifølge legen i dag var det fare for mandag...
 
Lengste er vel 4 timer :) jeg syns det er grusomt :p men så tenker jeg at jeg har bare godt av litt barnefri og vet at hun er i trygge hender. But still hate it :p
 
Lillejenta har sovet hos mormoren sin to ganger :) føler meg helt trygg når hun er hos mamma, så det går fint
 
En kveld:
Dro rett før leggetid og kom hjem til samme hus som han sov i, men sov vel til 10 så var borte fra han en del timer, men da sov han mesteparten av dem :) dette har jeg nå gjort 3 ganger! Aldri vært borte fra han mange timer på dagtid!
 
Store forskjeller, skjønner jeg! To av damene på barselgruppa mi var borte i 3 døgn da babyene bare var 3 og 4 mnd o_O
 
Store forskjeller, skjønner jeg! To av damene på barselgruppa mi var borte i 3 døgn da babyene bare var 3 og 4 mnd o_O
Oj det hadde jeg aldri klart for min egen skyld, men om babyen var hjemme med trygg pappa/andre mamma så er det vel ikke så synd på babyen kanskje :)
 
2-2 1/2 time..da har det vært for å kjøre/være med storesøstrene på dans, allidrett,kino e.l
 
Oj det hadde jeg aldri klart for min egen skyld, men om babyen var hjemme med trygg pappa/andre mamma så er det vel ikke så synd på babyen kanskje :)

Nei, samme her, det er fortsatt helt uaktuelt selv om vi har bikket 8 mnd. Jeg hadde jo følt meg helt trygg på å reise bort et par dager med Pappa'n som barnevakt, det anser jeg som det samme som at jeg passer egentlig. Hadde nok vært mye verre for meg enn for henne ;) Men Baby var hjemme med besteforeldre i begge tilfellene (foreldrene var på kjærestetur), men vet ikke hvor mye de hadde vært sammen før turen da.. Jaja, så lenge alle føler seg trygge er det jo ikke noe problem :)
 
Det lengste på dagtid: 3 t :) var til frisøren.
Har vært noen turer på festligheter, da har jeg vært borte fra henne rundt 16 t. Hun sover da 12-14 t av de timene så :) da har hun vært til mormoren sin som bor et steinkast unna oss :)
 
28 timer :) Var på besøk hos mine foreldre. Tredje gangen han var på overnatting (andre gangen uten meg). Vi er jo mye på besøk der, så han er veldig trygg på de. Jeg tror bare vi har godt av det :)
 
Vi var borte i 7 timer når vi var i bryllup da han var 2 måneder gammel. Det er det lengste vi har vært borte.
Det var besteforeldrene som passet han :)
Liker ikke å være så lenge borte fra han, så det blir så sjelden som mulig og bruker så lite tid som mulig.
 
Back
Topp