Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sicily
Vel.. Den personen man har sex med kan jo ha det uten å vite det. Og da hjelper det jo ikke enn hvor mye du vet om personen ellers.. Fordomsfull og lite gjennomtenkt advarsel, du..
ORIGINAL: ~Ritamor~
Vel.. Den personen man har sex med kan jo ha det uten å vite det. Og da hjelper det jo ikke enn hvor mye du vet om personen ellers.. Fordomsfull og lite gjennomtenkt advarsel, du..
Hva er det for noe med deg da?! Har jeg dømt noen kanskje, såra jeg noen?!
Jeg synes faktisk sinnsykt synd på hun dama og hun skreiv det selv at man skulle være forsiktig.. Så vis du ikke har bedre og komme med drit i og kommenter!
Jamen: "Bruk kondom hvis du ikke vet så mye om personen".. Hjelper jo ikke å vite mye om personen. HIV kan man jo få uansett.
ORIGINAL: **mam**
ORIGINAL: ~Ritamor~
Beklager for at jeg ikke analyserer hvert jævla ord jeg skal skrive.. Skal tenke mye mer igjenom det neste gang.. Jeg ordla meg vel litt feil, men istede for og påpeke det i en grei tone tar du en relativt frekk en..
Sorry for at jeg ville dele en historie som gjorde sikkelig inntrykk på meg.. Skal ikke skje igjen!
ikke bry deg om tåpelige kommentarer, noen henger seg opp i alt dessverre..ikke la deg stoppe, fint at du deler noe som gir inntrykk på deg
ORIGINAL: dagosi
litt overrasket egentlig, skjønner ikke helt hva dere reagerer for, er jo sant som sicilly sier; du kan ikke vite om partneren din har HIV om han ikke vet det selv...
ORIGINAL: ice
ORIGINAL: dagosi
jo, synes også det er trist at HI trakk innlegget sitt tilbake, men føler også det at sicily er blitt stemplet som demon her inne og kan ikke åpne munnen uten at hun får pes for det, flere ganger blir det skikkelig bråk for hennes innlegg selv om jeg kan skrive nesten akkurat det samme uten at noen bryr seg i det hele tatt. Men jeg mener også at HI burde ta til seg de positive innleggene istede for og trekke tilbake en så viktig sak!
har lagt merke til det jeg å, selv om jeg ikke er her inne så ofte lenger. men jeg syns hun alltid er saklig og sier det hun mener istedet for å bare si som alle andre og det er en egenskap jeg setter høyt hos folk [:)]