*bort*

LilleBall

Forumet er livet
Er det mulig! [8|]

kjør safe, bruk kondom!

ORIGINAL: Sicily

Vel.. Den personen man har sex med kan jo ha det uten å vite det. Og da hjelper det jo ikke enn hvor mye du vet om personen ellers.. Fordomsfull og lite gjennomtenkt advarsel, du.. 

Hva er det for noe med deg da?! Har jeg dømt noen kanskje, såra jeg noen?!

Jeg synes faktisk sinnsykt synd på hun dama og hun skreiv det selv at man skulle være forsiktig.. Så vis du ikke har bedre og komme med drit i og kommenter!

Lenge siden (VELDIG LENGE) jeg har hatt sex med en fremmed, MEN om jeg kommer til å gjør noe så dumt igjen i framtiden. så skal jeg huske visdomsordene dine[;)]

ORIGINAL: ~Ritamor~

Vel.. Den personen man har sex med kan jo ha det uten å vite det. Og da hjelper det jo ikke enn hvor mye du vet om personen ellers.. Fordomsfull og lite gjennomtenkt advarsel, du.. 

Hva er det for noe med deg da?! Har jeg dømt noen kanskje, såra jeg noen?!

Jeg synes faktisk sinnsykt synd på hun dama og hun skreiv det selv at man skulle være forsiktig.. Så vis du ikke har bedre og komme med drit i og kommenter!

Jamen: "Bruk kondom hvis du ikke vet så mye om personen".. Hjelper jo ikke å vite mye om personen. HIV kan man jo få uansett.

Hun mente at det er best å bruke beskyttelse når man har sex med en fremmed el en som du kjenner lite. 

Beklager for at jeg ikke analyserer hvert jævla ord jeg skal skrive.. Skal tenke mye mer igjenom det neste gang.. Jeg ordla meg vel litt feil, men istede for og påpeke det i en grei tone tar du en relativt frekk en..

Sorry for at jeg ville dele en historie som gjorde sikkelig inntrykk på meg.. Skal ikke skje igjen!

ORIGINAL: **mam**

ORIGINAL: ~Ritamor~

Beklager for at jeg ikke analyserer hvert jævla ord jeg skal skrive.. Skal tenke mye mer igjenom det neste gang.. Jeg ordla meg vel litt feil, men istede for og påpeke det i en grei tone tar du en relativt frekk en..

Sorry for at jeg ville dele en historie som gjorde sikkelig inntrykk på meg.. Skal ikke skje igjen!

ikke bry deg om tåpelige kommentarer, noen henger seg opp i alt dessverre..ikke la deg stoppe, fint at du deler noe som gir inntrykk på deg

Tusen takk snille du, og til dere andre som tok poenget mitt [:)]

Jeg vet jeg bare skal la det gå, men dette er ett tema som virkelig opptar meg og jeg blir sikkelig forbanna når enkelte ikke kan lukke kjeften sin da.. Menmen.. Borte innholdet så jeg sier bare Les norsk ukeblad [:)] 

Hihi.. Nei nå var jeg barnselig gitt, menmen.. Sånt skjer [8D]

Ja, det er ett veldig viktig tema som faktisk ikke blir så masse snakket om lenger. Netopp fordi man tor det ikke er så masse av det er i landet, men er nok mer enn vi tror dessverre.

jeg tester meg bevist hvert 2 år, selv om jeg ikke bytter partner eller har hatt samleie i løpet av den tiden, som sicilly sier; man kan aldri kjenne en person så godt at man er sikker på at de ikke har HIV, med mindre de sjekker seg oftere enn deg! HIV er blodsmitte og er du i kontakt med blod eller andres sår kan du være uheldig og få viruset

fikk aldri lest hva du skrev jeg snuppa.

Jeg fikk ikke lest innlegget du hadde skrevet men syns det er fryktelig unødvendig å komme med frekke kommentarer hele tiden! har skjønt at enkelte her ikke tenker lenger enn nesa rekker[&:]

Men tema rundt HIV (tror jeg har forstått det var det det handlet om) er ALLTID viktige tema! Skjønner frustrasjon over tåplige svar men kan jo prøve å legge det ut på nytt og få litt mer fornuftige svar fra fornuftige mennesker[;)]

litt overrasket egentlig, skjønner ikke helt hva dere reagerer for, er jo sant som sicilly sier; du kan ikke vite om partneren din har HIV om han ikke vet det selv...

ORIGINAL: dagosi

litt overrasket egentlig, skjønner ikke helt hva dere reagerer for, er jo sant som sicilly sier; du kan ikke vite om partneren din har HIV om han ikke vet det selv...

jeg reagerer for det hun skriver resulterer i at HI tar bort innlegget, jeg fikk ikke lest HI og syns det er dumt at enkelte ikke kan svare på en skikkelig måte. Alt skal slengest ut fortest mulig og frekkest mulig virker det som. Det er faktisk mulig å ordlegge seg litt mer fornuftig enn sicilly ofte gjør!

jo, synes også det er trist at HI trakk innlegget sitt tilbake, men føler også det at sicily er blitt stemplet som demon her inne og kan ikke åpne munnen uten at hun får pes for det, flere ganger blir det skikkelig bråk for hennes innlegg selv om jeg kan skrive nesten akkurat det samme uten at noen bryr seg i det hele tatt. Men jeg mener også at HI burde ta til seg de positive innleggene istede for og trekke tilbake en så viktig sak!

ORIGINAL: ice

ORIGINAL: dagosi

jo, synes også det er trist at HI trakk innlegget sitt tilbake, men føler også det at sicily er blitt stemplet som demon her inne og kan ikke åpne munnen uten at hun får pes for det, flere ganger blir det skikkelig bråk for hennes innlegg selv om jeg kan skrive nesten akkurat det samme uten at noen bryr seg i det hele tatt. Men jeg mener også at HI burde ta til seg de positive innleggene istede for og trekke tilbake en så viktig sak!

har lagt merke til det jeg å, selv om jeg ikke er her inne så ofte lenger. men jeg syns hun alltid er saklig og sier det hun mener istedet for å bare si som alle andre og det er en egenskap jeg setter høyt hos folk [:)]

ja, og hun kommer gjerne med flere alternativer i stede for bare og quote det alle andre sier som gjerne bare består av lykke til ønskninger eller så flott og gratulere meldinger, bør vi ikke heller sette pris på dette enn og sende de bort fra forumet vårt? ellers kan vi jo gjøre oss klar til alle standarsvarene og da blir det kjedelig lesestoff...

mente ikke og overta tråden... [&:]

Back
Topp