Bonusbarn

Veldig trist at du kun føler deg som en barnevakt, sånn skal det ikke være.
Det er ikke lett å skulle samarbeide når man er på forskjellige plan i livet, og man er uenig om hvordan ting bør være..
Håper hun innser hvor god bonus mor du er, for du høres veldig fornuftig ut!
Hyggelig skrevet av deg. Kan jo håpe :) Har riktig nok gått over tre år nå, så har vel ikke akkurat troen.

Hyggelig skrevet av deg. Kan jo håpe :) Har riktig nok gått over tre år nå, så har vel ikke akkurat troen.
Gått såpass tid ja. Ikke noe bedre her, litt under 2 år.. man får bare håpe at det blir lettere med årene! Alle vokser jo, noen bare litt tregere ;)

Gått såpass tid ja. Ikke noe bedre her, litt under 2 år.. man får bare håpe at det blir lettere med årene! Alle vokser jo, noen bare litt tregere ;)
Her har det snart gått 3 år og det er først nå det begynner å bedre seg noe ;-) Og må innrømme at brent barn skyr ilden, så alt positivt tas imot med en god dose skepsis! :-P Har en følelse av at det er mye baktanker fremdeles...

Her har det snart gått 3 år og det er først nå det begynner å bedre seg noe ;-) Og må innrømme at brent barn skyr ilden, så alt positivt tas imot med en god dose skepsis! :-P Har en følelse av at det er mye baktanker fremdeles...
Ser jo den :P Jeg hadde gledelig tatt i mot litt av det, men håpe det bedrer seg her snart og :/

Dere som selv må foreholde dere til en bonusforelder - hva føler dere om at det er en annen person som skal være bonusmor for deres barn da? :) Jeg er prøver å være interessert og være vennlig mot mor. Slik at vi alle kan vite litt hvordan barnet har det både når det er hos mor og hos far, men det er dessverre lite respons å få. :/ Så jeg aner ikke hva som skjer i livet til barnet store deler av tiden. Vanskelig å vite hva man skal gjøre...
Før hun kom inn i bildet syntes jeg tanken på en bonusmamma var vanskelig. Men min eks er en ordentlig flott og oppegående mann, så jeg stolte på at han ville finne seg en ordentlig dame. Og det er hun.
Nå er det ikke så mye vi har med hverandre å gjøre, for jeg og eks har fortsatt det gode samarbeidet som vi alltid har hatt. Det har forblitt uendret selv om vi har truffet noen nye.
Vi har vært enige om at ungene går foran alt og at en ny partner ikke skal komme mellom vårt gode samarbeid, og jeg føler meg stolt over hvordan vi har taklet det :)

Før hun kom inn i bildet syntes jeg tanken på en bonusmamma var vanskelig. Men min eks er en ordentlig flott og oppegående mann, så jeg stolte på at han ville finne seg en ordentlig dame. Og det er hun.
Nå er det ikke så mye vi har med hverandre å gjøre, for jeg og eks har fortsatt det gode samarbeidet som vi alltid har hatt. Det har forblitt uendret selv om vi har truffet noen nye.
Vi har vært enige om at ungene går foran alt og at en ny partner ikke skal komme mellom vårt gode samarbeid, og jeg føler meg stolt over hvordan vi har taklet det :)
Beundringsverdig!!! Så flinke dere er :-) Stå på...! ;-)

• Liker
Reactions: Bee
Sånn vil jeg også ha det!!
Du er heldig! :)

• Liker
Reactions: Bee
Fint det fungerer så godt for dere :) Hjelper jo når man har en sånn innstilling til den nye til eksen!

Back
Topp