Så rart, vi bestilte jo samtidig? Noen ganger opplever jeg (med all post) at de ikke er sporbare før de er levertNår jeg sporer min pakke får jeg at informasjonen er kommet til postnord men ingen registreringer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så rart, vi bestilte jo samtidig? Noen ganger opplever jeg (med all post) at de ikke er sporbare før de er levertNår jeg sporer min pakke får jeg at informasjonen er kommet til postnord men ingen registreringer?
Har den! Elsker den! Brukt den også etter gravid/ammetidenhttps://www.bonprix.no/produkt/ammetopp-mammatopp-med-blonder-lang-arm-mork-bla-934280/?shop=398501
Hører nesten at denne roper på meg
Tror jeg kjøper den etterhvert hvordan var den på str?Har den! Elsker den! Brukt den også etter gravid/ammetiden
Kjøpte samme som jeg brukte til vanlig, går heller ned enn opp da de kan være store på størrelsenTror jeg kjøper den etterhvert hvordan var den på str?
Håper det ikke er noe tull bareSå rart, vi bestilte jo samtidig? Noen ganger opplever jeg (med all post) at de ikke er sporbare før de er levert
Spørs hvor i landet man bor, her i Nord bruker dem LETT 3 uker på å klare å levere en liten konvolutt med EL tester i postkasse.Håper det ikke er noe tull bare
Krysser fingrene, kommer sikkert snartHåper det ikke er noe tull bare
Hehe, puppene blir jo megasvære så kanskje like greit Kjøpte klar amme bh sist, men endte allikavel halvgråtende på apoteket på sykehuset for å kjøpe ny i 3 ganger så. stor størrelseFikk min i dag også Ammebhene er jo megastore i cupen og buksene kunne jeg godt kjøpt i vanlig størrelse, og bæregenseren er jeg glad jeg kjøpte vanlig størrelse i. Vil si de er normal i størrelsen, så ikke gå opp i størrelse om dere bestiller