Bonprix?

Når jeg sporer min pakke får jeg at informasjonen er kommet til postnord men ingen registreringer?:dead:
Så rart, vi bestilte jo samtidig? Noen ganger opplever jeg (med all post) at de ikke er sporbare før de er levert :eek:

Så rart, vi bestilte jo samtidig? Noen ganger opplever jeg (med all post) at de ikke er sporbare før de er levert :eek:
Håper det ikke er noe tull bare :confused:

Fikk min i dag også ☺️ Ammebhene er jo megastore i cupen :hilarious: og buksene kunne jeg godt kjøpt i vanlig størrelse, og bæregenseren er jeg glad jeg kjøpte vanlig størrelse i. Vil si de er normal i størrelsen, så ikke gå opp i størrelse om dere bestiller

Fikk min i dag også ☺️ Ammebhene er jo megastore i cupen :hilarious: og buksene kunne jeg godt kjøpt i vanlig størrelse, og bæregenseren er jeg glad jeg kjøpte vanlig størrelse i. Vil si de er normal i størrelsen, så ikke gå opp i størrelse om dere bestiller
Hehe, puppene blir jo megasvære så kanskje like greit :hilarious: Kjøpte klar amme bh sist, men endte allikavel halvgråtende på apoteket på sykehuset for å kjøpe ny i 3 ganger så. stor størrelse:hilarious:

Kjøpte litt klær der forrige gang, synes mye er stort i størrelsen. Men det er jo behagelig når magen vokser...

Idag fikk jeg melding om at pakken er klar til henting :joyful:

Idag hentet jeg pakken min og alt er så fint! Fine i størrelsen og kjennes ut som gos kvalitet! Og etter en hel dag med trang olabukse over magen og vært fryktelig kvalm og små gulpa så kjentes det herlig å ta på seg den lave buksa med mage å magebåndet, mannen ville ha catwalk :hilarious: Skal definitivt bestille noen bukser til!

Back
Topp