Bonprix?

Det lurer jeg også på, hva har folk bestilt herfra?

jeg kjøpte tre ammebh fordi vanlige bh blir så ubehagelige på slutten, og jeg håper å få til amming denne gangen også.
Så kjøpte jeg to gravidbukser siden jeg slet sånn med kvalme sist og begynte å bruke det allerede i uke 5.
Jeg kjøpte også en bæregenser så jeg kam ha med ungen på korte turer i bæresjal med hunden uten at vi fryser.
Jeg er veldig usikker på størrelsene da, så jeg kjøpte litt større størrelse enn vanlig fordi jeg heller kan sy dem litt inn hvis de er for store

Jeg er veldig usikker på størrelsene da, så jeg kjøpte litt større størrelse enn vanlig fordi jeg heller kan sy dem litt inn hvis de er for store
Samme gjorde jeg :joyful:

Jeg kjøpte gravidbadedrakt da jeg har planer om gravidsvømming, elsker de vanlige badeklærne deres, ammesinglettene dems er fantastiske! Bestilte også gravid tights, gravid selebukse, gravid/amme kjole, gravid/amme bluse :) Tror det var alt :hilarious: Har tidligere kjøpt en del kjoler derfra :)

Hei. Sniker fra april.. Har ikke kjøpt gravidklær herfra, men kjøpte vanlige klær for et års tid siden. Da klærne kom var de kingsize, og endte med å returnere alt sammen. Var heldigvis enkelt å få returnert og fikk pengene tilbake igjen.

Hei. Sniker fra april.. Har ikke kjøpt gravidklær herfra, men kjøpte vanlige klær for et års tid siden. Da klærne kom var de kingsize, og endte med å returnere alt sammen. Var heldigvis enkelt å få returnert og fikk pengene tilbake igjen.
Oi, håper de jeg har bestilt passer da :wideyed:

Såpass.. håper gravidklærne er litt annerledes enn vanlige klær da.. :bored:

hadde du sett på størrelsesguiden deres, eller tok du det du bruker i andre butikker?

*sniker*
Kjøpte gravidklær der i fjor. Det var noe galt med jakken (regnkåpe som ikke holdt ute regn) og returnerte på reklamasjon. Det endte med 3 mnd med rot og styr for å få pengene tilbake. De påsto pakken aldri kom, på tross av at jeg sendte med sporing og den bekreftet at pakken var mottat hos de.
De var frekke og uhøffelig på mail og tlf, og dro virkelig ut tiden før man fikk penger i retur.
Kan hende jeg var var uheldig, men har sett på slike sider man kan skrive anmeldelser at dette er ett gjentagende problem. Skal aldri handle derfra igjen jeg hvertfall.

Jeg har aldri opplevd noe problemer med de, og synes størrelsene passer bra til min kropp :)

hadde du sett på størrelsesguiden deres, eller tok du det du bruker i andre butikker?
Tok utgangspunkt i det jeg bruker, og gikk en strl ned da jeg hadde hørt fra andre at det var store strl der.

Har kjøpt fra bonprix selv før, var veldig fornøyd :) Opplevde dem som stor på str :)

Noen som har handlet der før? Virket rimelig og hadde mye å velge i :cat:

Sniker :)
Jeg handler myyyye på bonprix! Veldig lettvint med retur også. Bare kjøp feks to forskjellige størrelser og så sender du tilbake den du ikke skal ha :)
Syns de er normale i størrelsen og jeg bruker som regel samme størrelse som ellers. MEN, gravidkjolene kan være noe større :p

Sniker :)
Jeg handler myyyye på bonprix! Veldig lettvint med retur også. Bare kjøp feks to forskjellige størrelser og så sender du tilbake den du ikke skal ha :)
Syns de er normale i størrelsen og jeg bruker som regel samme størrelse som ellers. MEN, gravidkjolene kan være noe større :p
Spennende! Har bestilt en del, gleder meg til det kommer! :joyful:

Når jeg sporer min pakke får jeg at informasjonen er kommet til postnord men ingen registreringer?:dead:

Back
Topp