Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg elsker de Noen ganger litt uheldig med størrelsen jeg velger, men generelt veldig fornøyd! Elsker ammesinglettene deres, badedraktene og ammeskjortene. Ser på litt gravidklær derfra nåNoen som har handlet der før? Virket rimelig og hadde mye å velge i
Å så gøy! Ble nervøs for at det var sånn side som leverte etter 12 måneder og alt var bare tull *inn og titte med en gang*Jeg elsker de Noen ganger litt uheldig med størrelsen jeg velger, men generelt veldig fornøyd! Elsker ammesinglettene deres, badedraktene og ammeskjortene. Ser på litt gravidklær derfra nå
Neida de er supre, har ikke prøvd å bytte noe enda da, så vet ikke hvordan de er med det. Men det blir å fly litt penger herfra Har så mange fine kjole også!Å så gøy! Ble nervøs for at det var sånn side som leverte etter 12 måneder og alt var bare tull *inn og titte med en gang*
Krise, handlekurven min er for full alleredeNeida de er supre, har ikke prøvd å bytte noe enda da, så vet ikke hvordan de er med det. Men det blir å fly litt penger herfra Har så mange fine kjole også!
WHAAAAAAAATDa ble det svidd av 1700kr på ammeklær
Å så godt vi er flere! Her forsvant 1300 i løpet av minutter altså Elsker ammesinglettene deres!Da ble det svidd av 1700kr på ammeklær
Bare meg som ikke har trykket gå til kasse da skjønner jegÅ så godt vi er flere! Her forsvant 1300 i løpet av minutter altså Elsker ammesinglettene deres!
Stay strong! Or join the dark sideBare meg som ikke har trykket gå til kasse da skjønner jeg
Aiaiaiai, Jeg takler gruppepress Veldig dårligStay strong! Or join the dark side
Aiaiaiai, Jeg takler gruppepress Veldig dårlig
Jeg er 38/40 til vanlig, burde jeg ta 36/38 eller 40/42?
Hm, jeg opplever ofte at de er store på størrelsen, men jeg overvurderer min egen størrelse også Har de måleskjema på de produktene du kan følge?Ta et kontrollmål og velg den minste kanskje?Jeg er 38/40 til vanlig, burde jeg ta 36/38 eller 40/42?
Finner bare på normale klær, tar 40/42 jeg, etter pille slutt måtte jeg legge bort mange trange bukser så er nok mer 40 enn jeg trorHm, jeg opplever ofte at de er store på størrelsen, men jeg overvurderer min egen størrelse også Har de måleskjema på de produktene du kan følge?Ta et kontrollmål og velg den minste kanskje?
Det blir sikkert bra! Gleder meg til de kommer fremFinner bare på normale klær, tar 40/42 jeg, etter pille slutt måtte jeg legge bort mange trange bukser så er nok mer 40 enn jeg tror
Det blir sikkert bra! Gleder meg til de kommer frem
Ja, jeg skylder på dere at jeg sved av 1700 kr idag altsåDa ble det svidd av 1700kr på ammeklær
Kan ta den skylda Hva bestilte du?Ja, jeg skylder på dere at jeg sved av 1700 kr idag altså
Jeg bestilte 1 jeans, 2 amme bher, 2 amme topper, 2 amme singleter, 2 leggings, 1 amme strikke kjole, 1 Caprijeans, 1 pirat stoff bukseKan ta den skylda Hva bestilte du?