Bonprix?

Marthe<3

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Julistrålene 2025 ♡
MayDay2021
September To Remember 2022
Noen som har handlet der før? Virket rimelig og hadde mye å velge i :cat:

Noen som har handlet der før? Virket rimelig og hadde mye å velge i :cat:
Jeg elsker de :oops: Noen ganger litt uheldig med størrelsen jeg velger, men generelt veldig fornøyd! Elsker ammesinglettene deres, badedraktene og ammeskjortene. Ser på litt gravidklær derfra nå :)

Jeg elsker de :oops: Noen ganger litt uheldig med størrelsen jeg velger, men generelt veldig fornøyd! Elsker ammesinglettene deres, badedraktene og ammeskjortene. Ser på litt gravidklær derfra nå :)
Å så gøy! Ble nervøs for at det var sånn side som leverte etter 12 måneder og alt var bare tull :joyful: *inn og titte med en gang*

Å så gøy! Ble nervøs for at det var sånn side som leverte etter 12 måneder og alt var bare tull :joyful: *inn og titte med en gang*
Neida de er supre, har ikke prøvd å bytte noe enda da, så vet ikke hvordan de er med det. Men det blir å fly litt penger herfra:hilarious: Har så mange fine kjole også!

Neida de er supre, har ikke prøvd å bytte noe enda da, så vet ikke hvordan de er med det. Men det blir å fly litt penger herfra:hilarious: Har så mange fine kjole også!
Krise, handlekurven min er for full allerede:hilarious:

Å så godt vi er flere! Her forsvant 1300 i løpet av minutter altså :hilarious: Elsker ammesinglettene deres!
Bare meg som ikke har trykket gå til kasse da skjønner jeg :hilarious:

Jeg er 38/40 til vanlig, burde jeg ta 36/38 eller 40/42? :hilarious:
Hm, jeg opplever ofte at de er store på størrelsen, men jeg overvurderer min egen størrelse også :hilarious: Har de måleskjema på de produktene du kan følge?Ta et kontrollmål og velg den minste kanskje? :)

Hm, jeg opplever ofte at de er store på størrelsen, men jeg overvurderer min egen størrelse også :hilarious: Har de måleskjema på de produktene du kan følge?Ta et kontrollmål og velg den minste kanskje? :)
Finner bare på normale klær, tar 40/42 jeg, etter pille slutt måtte jeg legge bort mange trange bukser så er nok mer 40 enn jeg tror :hilarious:

Kan ta den skylda :hilarious: Hva bestilte du? :joyful:
Jeg bestilte 1 jeans, 2 amme bher, 2 amme topper, 2 amme singleter, 2 leggings, 1 amme strikke kjole, 1 Caprijeans, 1 pirat stoff bukse :joyful::joyful:

Det lurer jeg også på, hva har folk bestilt herfra?

jeg kjøpte tre ammebh fordi vanlige bh blir så ubehagelige på slutten, og jeg håper å få til amming denne gangen også.
Så kjøpte jeg to gravidbukser siden jeg slet sånn med kvalme sist og begynte å bruke det allerede i uke 5.
Jeg kjøpte også en bæregenser så jeg kam ha med ungen på korte turer i bæresjal med hunden uten at vi fryser.

Back
Topp