Bombesikker at huleboeren e en..

Forrige gang var jeg kjempe kvalm, mini hadde hjertelyd som "jenter" og jeg hadde jentemage. Men det var gutt ;)

Denne gang er jeg i super form, bare litt ryggvondt. Tror i grunn det er gutt denne gang også. Men vi får vente å se på oul ;)

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt 27.04.2015

Har ein syyyk magefølelse på at jeg venter tvillinger. Å at det er 1 gutt å 1 jente. Skal på første legetime på mandag kl 10. Så blir spenennde å se om han hører 2 hjerter inni der då. Kan d høres så tidlig? Er 9+2 på mandag. Skal på tidlig ul når jeg er 12+3.

Jeg har følelse på at det blir en jente! Mannen er sikker på tvillinger. Blir spennende om det stemmer.

Hodet mitt sier også gutt :p kan jo såklart ta feil, men jeg sier alltid "han" når det er snakk om det kommende barnet

Har ein syyyk magefølelse på at jeg venter tvillinger. Å at det er 1 gutt å 1 jente. Skal på første legetime på mandag kl 10. Så blir spenennde å se om han hører 2 hjerter inni der då. Kan d høres så tidlig? Er 9+2 på mandag. Skal på tidlig ul når jeg er 12+3.

Fant du ut noe?

Han ville ikke høre på hjertelyden før etter uke 12 ? men skal ringe jordmord å få time der istede.

Han ville ikke høre på hjertelyden før etter uke 12 ? men skal ringe jordmord å få time der istede.

Det ville ikke jordmora mi heller.. er visst vanskelig å finne før dette (selv om noen gjør det) og før u15 er det ikke garantert at de finner.. derfor ønsker de ikke lytte så tidlig for å unngå unødvendig bekymring dersom de ikke finner

GUTT!...:D

Har den syke magefølelsen, hjertelyden tilsvare gutt (mellom 140-155 slag i minuttet), æ finnes ikje i dårlig form, bare ondt i bekkenet, å livmora mi e større en sist:p det kan å være fordi det hær e nummer to, men så e guttan i gjennomsnitt litt større!

Måtte OUL komme fort så æ får bekrefta det!!!:D
Min første hadde høyere fosterlyd enn nummer to. Ene rundt 150, andre oftest rundt 120.
Så det kan være samme kjønn, bare ulikt aktivitetsnivå! :)
Spennende hva det blir da! :)
Lenge til oul?

blir spennende å se da ;) jeg har skikkelig jente følelse... Men det hadde jeg da jeg ventet guttungen også :p så det blir spennende å se...

Forrige gang var jeg kjempe kvalm, mini hadde hjertelyd som "jenter" og jeg hadde jentemage. Men det var gutt ;)

Denne gang er jeg i super form, bare litt ryggvondt. Tror i grunn det er gutt denne gang også. Men vi får vente å se på oul ;)

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt 27.04.2015

Akkurat det samme som her!

Jeg var 110% sikker på at vi ventet ei jente, og gledet meg til UL for å få bekreftet at jeg hadde rett! Jeg har drømt om jente, jeg har tatt ring-testen, det kinesiske kart sier jente, jeg har spydd nonstop siden uke 6 og jeg ser ubevisst (kanskje ikke så veldig ubevisst likevel...:p) på jenteklær.. I går var vi på ultralyd (14+3), og jordmoren sa; dette er definitivt en gutt, om dette er ei jente i den 14. uke må jeg finne på noe annet å gjøre.. Jeg spurte flere ganger om hun var helt sikker, og hun tørr jo selvfølgelig ikke si 110%, men ganske sikker var hun. SÅ rart!! Dette er det første barnet vårt, så jeg har ingenting å sammenligne med, annet enn en ganske sikker følelse. Men jeg er selvfølgelig utrolig glad for at lillegull er frisk og synes det er kult å få en gutt første gang :D selv om jeg sliter med og forstå og innrømme mine feil - knis :p

Edit: drømt som i drømmer man har om natta, ikke som i min drøm om å få ei jente og håpe på det - begge deler er selvfølgelig flott!!! :D

Jeg har virkelig guttefølse selv, så skal bli spennende å se :D

I mitt første svangerskap var jeg helt elendig i 3 mnd, så bedret formen seg betraktelig og holdt seg super frem mot 8 mnd. Men de 3 første var et mareritt! Tror jeg brukte mer tid hengende over do/bøtte enn noe annet sted i den tiden :P

Jeg hadde KJEMPEsterk jentefølelse med nr.1, men det viste seg på oul å være en liten guttebass.. ble temmelig sjokka da ;)

Overbevist om gutt. Like overbevist som jente med storesøster ;) Kinesisk fødekart funket ikke her forrige gang i alle fall ;) Har Angelsound hjemme og fant hjertelyden i uke 9 <3 171 slag i minuttet telte jeg da ;)
Har også helt forskjellig svangerskap. Var kjempedårlig med jenta mi, denne gang så og si ingen symptomer :)

Min første hadde høyere fosterlyd enn nummer to. Ene rundt 150, andre oftest rundt 120.
Så det kan være samme kjønn, bare ulikt aktivitetsnivå! :)
Spennende hva det blir da! :)
Lenge til oul?

Jeg har også følelse på gutt ! Spent å se resultatet :)

Neh, han sier at mye av spenninga i et svangerskap er å ikke vite før barnet blir født. Og jeg tenker at greit, jeg får da alltids vite kjønnet til slutt likevell. Men kjenner det hadde vært godt å vite i fht innkjøp av diverse.
Men nøytrale farger er fint det og ;)

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️
Hsn kan jo vente på gangen, mens jordmor forteller
deg. Men da blir det nok vanskelig for deg å holde på hemmeligheteen uten å forsnakke deg. :-)

Back
Topp