Ellise
Flørter med forumet
Jeg ser også for meg at jeg passer mer som jentemamma men jeg tror det er en gutt denne gangen! Har kinesisk fødselskart stemt hos deg tidligere?Jeg og har en følelse av gutt, men tror jeg kun passer som jentemamma
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser også for meg at jeg passer mer som jentemamma men jeg tror det er en gutt denne gangen! Har kinesisk fødselskart stemt hos deg tidligere?Jeg og har en følelse av gutt, men tror jeg kun passer som jentemamma
Stemt begge gangene, denne gangen sier det gutt, så vi får seJeg ser også for meg at jeg passer mer som jentemamma men jeg tror det er en gutt denne gangen! Har kinesisk fødselskart stemt hos deg tidligere?
Har ein syyyk magefølelse på at jeg venter tvillinger. Å at det er 1 gutt å 1 jente. Skal på første legetime på mandag kl 10. Så blir spenennde å se om han hører 2 hjerter inni der då. Kan d høres så tidlig? Er 9+2 på mandag. Skal på tidlig ul når jeg er 12+3.
Han ville ikke høre på hjertelyden før etter uke 12 ? men skal ringe jordmord å få time der istede.
Min første hadde høyere fosterlyd enn nummer to. Ene rundt 150, andre oftest rundt 120.GUTT!...
Har den syke magefølelsen, hjertelyden tilsvare gutt (mellom 140-155 slag i minuttet), æ finnes ikje i dårlig form, bare ondt i bekkenet, å livmora mi e større en sist det kan å være fordi det hær e nummer to, men så e guttan i gjennomsnitt litt større!
Måtte OUL komme fort så æ får bekrefta det!!!
Jeg har følelse på at det blir en jente! Mannen er sikker på tvillinger. Blir spennende om det stemmer.
Forrige gang var jeg kjempe kvalm, mini hadde hjertelyd som "jenter" og jeg hadde jentemage. Men det var gutt
Denne gang er jeg i super form, bare litt ryggvondt. Tror i grunn det er gutt denne gang også. Men vi får vente å se på oul
Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt 27.04.2015
Min første hadde høyere fosterlyd enn nummer to. Ene rundt 150, andre oftest rundt 120.
Så det kan være samme kjønn, bare ulikt aktivitetsnivå!
Spennende hva det blir da!
Lenge til oul?
Hsn kan jo vente på gangen, mens jordmor fortellerNeh, han sier at mye av spenninga i et svangerskap er å ikke vite før barnet blir født. Og jeg tenker at greit, jeg får da alltids vite kjønnet til slutt likevell. Men kjenner det hadde vært godt å vite i fht innkjøp av diverse.
Men nøytrale farger er fint det og
Jente 2003
? - 2015