Bombesikker at huleboeren e en..

Sugermama

Elsker forumet
GUTT!...:D

Har den syke magefølelsen, hjertelyden tilsvare gutt (mellom 140-155 slag i minuttet), æ finnes ikje i dårlig form, bare ondt i bekkenet, å livmora mi e større en sist:p det kan å være fordi det hær e nummer to, men så e guttan i gjennomsnitt litt større!

Måtte OUL komme fort så æ får bekrefta det!!!:D

Mine to jenter har hatt lavt hjerterytme begge to, lite ingen symptomer også ;)

Hmm... Her var det 175 slag i min, i uke 9+3. Kan det da bety jente? Eller er det for tidlig å sammenligne enda da?
Er forsåvidt i overraskende fin form jeg også, nesten ingen symptomer. Foruten rundt uke 5-6, da var kvalmen veldig intens og kasta opp opptil flere ganger.....

Vi skal ikke vite hva det blir på OUL vi da.. Eller, jeg er supernysgjerrig, men mannen vil ikke :-P

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

Hmm... Her var det 175 slag i min, i uke 9+3. Kan det da bety jente? Eller er det for tidlig å sammenligne enda da?
Er forsåvidt i overraskende fin form jeg også, nesten ingen symptomer. Foruten rundt uke 5-6, da var kvalmen veldig intens og kasta opp opptil flere ganger.....

Vi skal ikke vite hva det blir på OUL vi da.. Eller, jeg er supernysgjerrig, men mannen vil ikke :p

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

Babyen har egentlig ikje kjønn så tidlig, så det tørr æ ikje si nokka på:p

Koffer vil ikje mannen vite?:p

Mine to jenter har hatt lavt hjerterytme begge to, lite ingen symptomer også ;)

Jenta mi hadde veldig høy hjerterytme, å va dårlig fra æ blei gravid med ho:p Å ikje litt heller! Blei lagt inn fordi æ blei så dehydrert av all spyinga:o

Æ e 99% sikker!:D
Selvom jentungen vil ha lillesøster og mannen vil å ha jente:p

Svangerskapet denne gang er verre enn med jenta, så alle sier "kommer gutten nå da?" ;) Jeg har jentefølelse. ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Babyen har egentlig ikje kjønn så tidlig, så det tørr æ ikje si nokka på:p

Koffer vil ikje mannen vite?:p

Neh, han sier at mye av spenninga i et svangerskap er å ikke vite før barnet blir født. Og jeg tenker at greit, jeg får da alltids vite kjønnet til slutt likevell. Men kjenner det hadde vært godt å vite i fht innkjøp av diverse.
Men nøytrale farger er fint det og ;)

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

Jeg er også bombe sikker på at dette er en gutt :p Blir veldig overrasket hvis det skulle vise seg og være en jente!
Men, jeg så på 'Mars forumet' at det var noen som hadde opplevd det der :p

Jeg har ikke noe følelse i hele tatt, hadde ikke det med førstemann heller :p

Jeg er også bombe sikker på at dette er en gutt :p Blir veldig overrasket hvis det skulle vise seg og være en jente!
Men, jeg så på 'Mars forumet' at det var noen som hadde opplevd det der :p
Jeg og har en følelse av gutt, men tror jeg kun passer som jentemamma ;)

Dere som har flere og et av hvert kjønn: Har dere vært mest kvalm med jenta eller gutten? Jeg var mye uvel da jeg gikk gravid med jenta vår, men ikke sånn konstant fra morgen til kveld som jeg er nå.. Jeg har en liten følelse av at det kan være jente denne gang også, men det er vel kanskje mest fordi jeg ikke vet hvordan det er å gå gravid med en gutt ;)

170 slag / min uke 7+1, og 165 uke 10+1...
Tror det blir en gutt fra starten, men er litt mer usikker om dagen :)
Skal på ul v 13, å håper få en indikation på kön da ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg tror jeg venter jente, men har ingen spesiell grunn til å tro det :-p Blir spennende å se på UL.

Er nesten fristet til å bestille "gendermaker" :p

...Gutt her også! ;) jeg er nok en guttemamma:) mine foreldre har 5 barnebarn. Og det er 1 jente;)

Jeg håper tror det blir jente denne gangen! :) er ikke like kvalm som forrige gang og kvalmen kom senere denne gangen. Så satser egentlig på at det betyr jente :)

Back
Topp