Bolla mi<3

håper dagen på jobb går fort, og du får kose deg max i kveld. Herregud jeg syntes paranormal filmen var mega skummel, tørte ikke se den ferdig skikkelig,og hadde mareritt hele natta.

GRATTIS med 11 uker !!!!!!!!!!!!!!

TAKK[:D][:D]
Er endelig ferdig med den lange dagen nå, og venter på at klokka skal bli såpass at besøket mitt kommer[:)][:)]

11 uker

Symptomer:
-Ømme pupper
-Er veldig distrè, glemsk og slepphendt
-Pregzilla!
-Sliten om kveldene
-Oppblåst

Åh, jeg gleeeder meg sånn til lørdag, da er jeg 12 uker[:)] Så blir det legetime på tirsdag (12+3), og hvis legen har gode nyheter skal vi fortelle det til fler[:)][:)] Håper at jeg får en UL, siden jeg hadde veldig rar syklus den siste PP'en!

Ellers har jeg ikke noe spesielt å rapportere om. Syns bare det er helt vidunderlig å tenke på at det er en 4-5 cm lang bittebitteliten baby inni magen min som spreller rundt som bare det (forhåpentligvis[:-]) [:D][:D]

idag fant jeg ut at ene venninna mi også er gravid[:D] Hun har termin i november hun da, men vi skal fortsatt gå litt gravid sammen[:D][:D]

nærmer deg med stormskritt nå, jeg skal på ul på fredag, da blir det nok å fortelle fler her også [:D]
Håper du får ul jeg, så du kan se lille gullet i magen !

ORIGINAL: FruStina

nærmer deg med stormskritt nå, jeg skal på ul på fredag, da blir det nok å fortelle fler her også [:D]

Så koselig! Håper virkelig jeg får UL, for skal jeg være ærlig, så ANER jeg ikke hvor langt jeg er på vei, jeg bare har antatt[8D]
Hadde vært veldig kos å fått sett bittelille også[:)][:)]

ORIGINAL: Frøken S

Så koselig! Håper virkelig jeg får UL, for skal jeg være ærlig, så ANER jeg ikke hvor langt jeg er på vei, jeg bare har antatt[8D]

Du kan være lenger på vei da eller ?.....men da skulle du jo ha krav på ultralyd da, pga. usikker termin....du får kreve det !!! [;)]

Du kan være lenger på vei da eller ?.....men da skulle du jo ha krav på ultralyd da, pga. usikker termin....du får kreve det !!! [;)]

Har ikke sett dette innlegget før nå[8D] Men ja, legen mente jeg var 13 uker, utifra en 28-dagers syklus! Men det kan umulig stemme med det jeg har funnet ut, så vi får se på UL i morgen[:D]
om det i det hele tatt er en baby der da[&:]

Har ikke sett dette innlegget før nå[8D] Men ja, legen mente jeg var 13 uker, utifra en 28-dagers syklus! Men det kan umulig stemme med det jeg har funnet ut, så vi får se på UL i morgen[:D]
om det i det hele tatt er en baby der da[&:]

Er nok et lite gull der se, det SKAL være det. Hm ja, legen følger gjerne vanlig syklus, mens vi vet ofte bedre fordi vi el tester eller har lang syklus [:D] jeg hadde hatt termin i romjula om legen skulle bestemt, men så fikk jeg tidlig ul som bekreftet min lange syklus [;)]

Back
Topp