Bolla mi<3

Er stadig mer kvalm, men fortsatt ikke så mye at jeg verken kaster opp eller har behov for hjelpemidler. Føler meg kjempeheldig! Til sambos store glede har puppene mine vokst litt også, hehe[:D]

Fortalte det til en venninne i går, hun ble kjempeglad[:)] Det er så godt når man får sånne reaksjoner!

Ellers så har svigermor ytret et ønske om å spleise med mamma og pappa/kjøpe barnevogna[:D] Det setter jeg kjempestor pris på! Hun hadde også en sprinkelseng som sambo har brukt, en voksipose og en del klær som ikke er fra 80-tallet, da sambo har søsken som er en del yngre[:)] Dette er så moro[:D][:D]

Åh, idag har jeg vært hos venninna mi som fikk baby 17.mai[:)]
Verdens fineste lille knøtt

Gleder meg om mulig enda mer til januar nå![:D]

ORIGINAL: prøverpånummer3

Innom og smugleser litt[8D][:D]

Så koselig[:D]

Usj! Våkna for en liten time siden, og har følt meg skikkelig fyllesyk helt siden da[&:]
Skal på jobb om et par timer, så håper jeg kvikner til litt til den tid!

Gruver meg til verdens lengste jobbdag i morgen, 08.30 - 18.00 [:'(]

ORIGINAL: Frøken S

Usj! Våkna for en liten time siden, og har følt meg skikkelig fyllesyk helt siden da[&:]

Oi, det var lang dag[:o]

Hvorfor skal du ha såå lang dag?

*sender-over-hold-ut-klemmer* [:)]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

ORIGINAL: Frøken S

Oi, det var lang dag[:o]

Hvorfor skal du ha såå lang dag?

*sender-over-hold-ut-klemmer* [:)]

Jeg jobber i en dagligvarebutikk, hvor vi har tipping, rikstoto og informasjonsdel, samt alt av aviser, blader, bøker i en egen krok, derav er det egne vakter der borte. Og vi er vel 5 stk som kan alt som må kunnes der, og som får egne vakter. En av de er sykemeldt på ubestemt tid, en annen er kona til sjefen, så hun jobber bare det hun må, en er 50% ufør og kan ikke jobbe mer enn det, og den siste må være i kassene den dagen. Da er det bare meg igjen[&:]

Takk for klemmer, kommer til å trenge flere i morgen kl halv 7![&o]

9 uker

Symptomer:
-Oppblåst
-Hormonell
-Kvalm
-Ømme pupper
-Sliten

Har ikke oppdatert så mye denne uka. Har vært så mye på jobb[&:]
Har verken mer eller mindre symptomer. Eller! Halsbrannen er borte, og det liker vi[:)]
Gleder meg veldig til å være offentlig gravid nå. Er bare knappe 2uker igjen til 12 uker og legetime, så vi får se hva som skjer etter det[:D]

10 uker

Symptomer:
-Oppblåst
-Trøtt
-Ømme pupper
-Lyster som kommer og går kjapt
-Voksekramper i livmora
-Kviser

så fantastisk 10 ukers bilde er, helt utrolig hvor utviklet lille fosteret er allerede. Gratulerer !!!!!!!

ORIGINAL: FruStina

så fantastisk 10 ukers bilde er, helt utrolig hvor utviklet lille fosteret er allerede. Gratulerer !!!!!!!

Ja, det er helt rart å tenke på at en sånn skapning vokser inni magen min nå...
Takk, og gratulerer selv, med 10 uker og 2 dager[:D]

Så moro å se magebildene dine[:D] Det er ganske stor forskjell på bilder tatt morgen og kveld[8D] Artig å se. Hehe..
Kan se en liten babykul der[:D] 

ORIGINAL: Siljemor88

Så moro å se magebildene dine[:D] Det er ganske stor forskjell på bilder tatt morgen og kveld[8D] Artig å se. Hehe..
Kan se en liten babykul der[:D] 

Ja, det er veldig stor forskjell![:D] Men det blir mer og mer kul om morgenen også nå. Blir spennende å se fremover[:)]

I går var jeg og sambo på Barnas Hus[:)] Gleder meg virkelig til å begynne å handle inn ting! Ikke bare de store tingene, men kluter, sengetøy, kremer, og salver også Alt sammen[:)]

ja bare glede seg, er innmari moro [:D] gleder meg også, selv om jeg ikke skal kjøpe så mye denne gang som sist

Jeg har jo allerede en viss peiling på hva jeg vil ha også, så det kommer til å bli en kjapp-kjapp-runde hvor jeg peker og sambo bare plukker med seg[8D][:D]

så kjekt, vi vurderer ny vogn vi, og så må det jo bli litt nytt til den lille, ikke bare lånt [:)]

Vi skal ha litt arvegods vi da, sånne ting som sambo brukte når han var liten osv. Det er litt kost syns jeg[:)] Så det blir nok bare vogn og bilstol nytt her! Kun fordi vi ikke kjenner noen med de tingene vi vil ha, så det får vi ikke skaffa brukt på en enkel måte. Kunne jo kjøpt fra et annet sted i landet, men da blir det fort mye styr, og gjerne uforutsette utgifter, så da blir det like greit å kjøpe nytt på butikken vi har her[:D] hvis ikke hadde vi kanskje kjøpt brukt, men det er jo moro med nytt og da[8D][:D]

Jippi, 11 uker[:D][:D]

Frobereder meg på en laaang dag på jobb i dag også[:'(]
Gleder meg til jeg er ferdig da, for da får jeg besøk av en venninne, og vi skal se Paranormal Activity og spise mat[:D]

Har tatt magebilde, men har ikke tid til å legge det inn nå, så det må bli senere i dag[:)]

Back
Topp