Bola smykke

Demeter

Glad i forumet
Junibarna 2015
Er det noen som har prøvd dette tidligere?
Gode erfaringer?

For dere som ikke har hørt om det, så er det altså et smykke man bærer ganske langt ned mot magen, med en liten kule inni, som lager behagelige små lyder når man beveger seg. Ikke nok til at omverdenen hører det, men nok til at fosteret fra uke 20 skal kunne høre det :) Etter barnet er født, skal det virke beroligende for dem å høre igjen denne kjente lyden.

Jeg har kjøpt to stk fra e-bay, og er spent på å prøve det ut. Var forøvrig UTROLIG mye billigere å kjøpe på e-bay enn i butikker her! Tror jeg betalte mellom 60 og 80kr per smykke. har sett akkurat de samme til 499kr her

Jeg hadde det til nr 3, men mer bedagelig anlagt unge skal man lete lenge etter. Så jeg brukte det ikke noe etter fødsel :-p

Har forresten sett på de på eBay, har lyst til å kjøpe ett. Er det lov å legge ut linker her så kan du vise meg de du har kjøpt?

Jøss, dette må jeg nesten prøve. Aldri hørt om det. Så artig at det finnes slike ting :-)

Jeg så på bildene og de ser veldig fine ut :) Hva slags tråd er det?

Kjede tenker du på? Jeg kjøpte ett av sølv og ett av lær, så kan jeg bytte. Det kan være greit å ha et som er litt lenger til starten, og et kortere kjede til senere, når babyen ligger høyere opp :)

Kjede tenker du på? Jeg kjøpte ett av sølv og ett av lær, så kan jeg bytte. Det kan være greit å ha et som er litt lenger til starten, og et kortere kjede til senere, når babyen ligger høyere opp :)
Ja, jeg hadde en svart snor på min. Tror jeg kjøpte den på babyshop.

Jeg skal ha boka smykke denne gangen. Hadde det ikke sist men venninnen min hadde det. Å når hun ringlet med det forran babyen etter. Fødselen ble hun helt rolig.

Aldri hørt om det før jeg... Sånn vil jeg ha også! Jeg får legge den inn som juleønske :)

Dette har jeg aldri hørt om før. Er det flere med erfaring på om det funker?
Har erfaring med at gjentatte lyder utenfor magen fungerer.
Når jeg gikk med Vesla hørte jeg veldig mye på Bond og da hun kom ut av magen ble hun alltid helt stille når jeg satte på Bond.
Spesielt denne:

Hadde til min første sønn, det funket veldig bra. :)
Skal bruke det samme til dette lille mirakelet også har jeg tenkt :)

Back
Topp